ScooterMeeting Arnhem !!!!

langzaam maar steady.

Maar als ie al wat langer hier rondhing, dat wist ie denkik wel dat dit soort reakties te verwachten zijn.

Maybe ga ik dit forum anders noemen

Het Scooter Forum voor mensen met dikke setup :)


dikke setup is dus meer als racevario en en andere uitlaat :)
 
Originally posted by Freezerator
langzaam maar steady.

Maar als ie al wat langer hier rondhing, dat wist ie denkik wel dat dit soort reakties te verwachten zijn.

Maybe ga ik dit forum anders noemen

Het Scooter Forum voor mensen met dikke setup :)


dikke setup is dus meer als racevario en en andere uitlaat :)
:D
 
even voor de mensen met een vette setup dan... hou alvast 31 mei en 1 juni 2003 vrij... internationale scooterrace @ circuit lelystad met MEGA meeting...

coming up voor de meeting: stunt shows, testbank met prijzen voor hoogste vermogen per 50/70 en meer cc, prijs voor verst gereden scooter, custom show, mega-fuif, tweedehandsmarkt voor particulier en dealers, pocketbike circuit, sleutelwedstrijd,...

voor de rest scooterrace 50cc en 70cc natuurlijk :)

Ideetjes + mensen voor organisatie/hulp altijd welkom...
 
Originally posted by razma
even voor de mensen met een vette setup dan... hou alvast 31 mei en 1 juni 2003 vrij... internationale scooterrace @ circuit lelystad met MEGA meeting...

coming up voor de meeting: stunt shows, testbank met prijzen voor hoogste vermogen per 50/70 en meer cc, prijs voor verst gereden scooter, custom show, mega-fuif, tweedehandsmarkt voor particulier en dealers, pocketbike circuit, sleutelwedstrijd,...

voor de rest scooterrace 50cc en 70cc natuurlijk :)

Ideetjes + mensen voor organisatie/hulp altijd welkom...

Tegen die tijd heb ik wel een Runner met een hele sterke 50cc... hoop ik... Of het is dan misschien eindelijk een 70-tje... :)

klinkt allemaal zeeeeer vet Razma...

Vooral die mega-fuif :rolleyes: En die sleutel wefdstrijd is al duidelijk gewonnen door MIJ!!! ;)
 
Originally posted by -=PIN=-


Als je wat meer scooterminnend was geweest en dit forum al eerder had ontdekt voordat je ineens met dat geweldige id kwam om een scootermeeting @ Gelredome te organiseren, dan had je geweten dat de gemiddelde bezoeker hiero een redelijk dikke setup heeft...

Ik kan ook wel 10 vrienden met een scooter+ Nardo/NRX/ZX verzamelen en dan een stukkie gaan rijden, het gaat er bij zo'n meeting o.a. ook om dat je kwijlend naar scooters van anderen kan kijken zoals bv die van Arne...

Ik ben hier niet de baas maar jij moet ook niet denken dat je meteen de bikkel kan uithangen hiero omdat jij "organisator" bent van een "happening", want als je met zulke replys komt zoals hieronder maakt je jezelf niet echt populair.







Jij mag ook best iets organiseren maar stel je eerst eens wat minder arrogant op a.u.b.

Ik wil me niet arrogant opstellen, maar ik vond het nogal onaangenaam hier.

Ik begrijp best dat hier iedereen een dikke setup heeft, maar in Arnhem & omg. heb je heel veel controles. Je ziet in Arnhem dan ook niet zo heel veel opgevoerde scooters rijden. Arnhem-Zuid controleren ze heel veel. Duiven en Westervoort zijn ook zeeeer geliefd bij de politiecontroles.

Daarom leek het me stoer om alle Arnhemse & omg. eens bij mekaar te brengen.

Dat was mijn opzet...
 
Originally posted by FWesten


Ik wil me niet arrogant opstellen, maar ik vond het nogal onaangenaam hier.

IK MOET TOEGEVEN DAT HET HIER ONAANGENAAM KAN ZIJN VOOR EEN NEWBIE, ZEKER ALS DEZE ZICH ENIGSZINS ARROGANT OPSTELT...

Ik begrijp best dat hier iedereen een dikke setup heeft, maar in Arnhem & omg. heb je heel veel controles. Je ziet in Arnhem dan ook niet zo heel veel opgevoerde scooters rijden. Arnhem-Zuid controleren ze heel veel. Duiven en Westervoort zijn ook zeeeer geliefd bij de politiecontroles.

GEWOON NIET OP STRAAT RIJDEN MET JE EXTREEM OPGEVOERDE SCOOT... DE MEESTEN HIER MET EEN HEFTIGE SETUP RIJDEN GEWOON NIET OF NAUWELIJKS OP STRAAT (OF ZOALS RUUD: HELEMAAL NIET:))...

Daarom leek het me stoer om alle Arnhemse & omg. eens bij mekaar te brengen.

Dat was mijn opzet...

NU IS HET EEN STUK DUIDELIJKER, ALS JE EERSTE REPLY ER NET ZO UITZAG ALS DEZE, HAD JE MINDER WEERSTAND GEKREGEN...

Greetz.
 
Ahum, ik woon ook in omgeving Arnhem en zoals sommigen hier weten was mijn setup van mijn SR ook niet misselijk... Toch ben ik nooit gepakt dus van dat politie is blaat...
 
een forum voor alleen zwaar opgevoerde scoots lijkt me niet zo'n leuk idee want dan mag ik er niet meer op...
Dan stort mijn sociale leven volledig in, dus weet waar je aan begint...

greetz arthur, zonder vette setup
 
Originally posted by hebo-aeroxje
een forum voor alleen zwaar opgevoerde scoots lijkt me niet zo'n leuk idee want dan mag ik er niet meer op...
Dan stort mijn sociale leven volledig in, dus weet waar je aan begint...

greetz arthur, zonder vette setup

Waarom heet je dan Hebo-Aerox?
 
Back
Top