Jasper SM.. it's an attitude! 19 August 2001 #22 Originally posted by Bart Nrg Mc2 Ook al is deze meeting teringdicht in de buurt, op een of andere manier denk ik toch dat ik niet kom (zou het komen door die startpunt-gasten?)... Greetz. Click to expand... je kan er toch gewoon ff langsrijden en dan ff laten zien wie de snelste is dat zou ik iig doen
Originally posted by Bart Nrg Mc2 Ook al is deze meeting teringdicht in de buurt, op een of andere manier denk ik toch dat ik niet kom (zou het komen door die startpunt-gasten?)... Greetz. Click to expand... je kan er toch gewoon ff langsrijden en dan ff laten zien wie de snelste is dat zou ik iig doen
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 19 August 2001 #23 Hmm... Jah, maar da's wel irri met dat soort gasten, dan sta je stil, gaan ze domme vragen stellen, wordt je ook een beetje ziek van... Greetz.
Hmm... Jah, maar da's wel irri met dat soort gasten, dan sta je stil, gaan ze domme vragen stellen, wordt je ook een beetje ziek van... Greetz.
dani the RPM-squad 19 August 2001 #24 Originally posted by Bart Nrg Mc2 Hmm... Jah, maar da's wel irri met dat soort gasten, dan sta je stil, gaan ze domme vragen stellen, wordt je ook een beetje ziek van... Greetz. Click to expand... Hoe krijg jij je kappen paars
Originally posted by Bart Nrg Mc2 Hmm... Jah, maar da's wel irri met dat soort gasten, dan sta je stil, gaan ze domme vragen stellen, wordt je ook een beetje ziek van... Greetz. Click to expand... Hoe krijg jij je kappen paars
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 19 August 2001 #25 Jah, van dat soort aarzige vragen... Meesten kennen een Sfera niet, dus da's dubbel lachen als je ze voorbijrijdt... Voor degene die deze topic heeft gestart; het is wel illegaal, of niet? Greetz.
Jah, van dat soort aarzige vragen... Meesten kennen een Sfera niet, dus da's dubbel lachen als je ze voorbijrijdt... Voor degene die deze topic heeft gestart; het is wel illegaal, of niet? Greetz.
Erik Banned 19 August 2001 #27 Re: Re: Scootermeeting zondag 26-8 Originally posted by Daanje Voor mij aanleiding genoeg om niet te komen... Click to expand... Jawel, we gaan ze schoppen
Re: Re: Scootermeeting zondag 26-8 Originally posted by Daanje Voor mij aanleiding genoeg om niet te komen... Click to expand... Jawel, we gaan ze schoppen
b64 No one comes close 19 August 2001 #29 Originally posted by DvD En dat witte kleur hoe doe jij die?? Click to expand... met tipp ex
D Daanje Well-Known Member 20 August 2001 #30 Re: Re: Re: Scootermeeting zondag 26-8 Originally posted by VDM Jawel, we gaan ze schoppen Click to expand... Nee, aarzkicken :W
Re: Re: Re: Scootermeeting zondag 26-8 Originally posted by VDM Jawel, we gaan ze schoppen Click to expand... Nee, aarzkicken :W
Wahid Well-Known Member 21 August 2001 #33 Misschien wandel ik wel even langs om 1200 want ik woon er toch maar 5min vandaan8)