ScooterMeeting Arnhem !!!!

Originally posted by NastroAzzuro
Maar effe serieus... hoeveel lui hebben zich al ingeschreven? (belachelijk dat dat moet btw, mja)...

Er hebben nu zo'n 10 ingeschreven.

Het is gewoon handig dat iedereen ff inschrijft, dan kan ik zien hoeveel luitjes er komen...
 
JohnB: als je niks nuttigs te melden heb zeg dan nix, want je heb nix nuttigs gezegt...

Tja, kan je niet op die site een lijste displayen met wie zich hebben ingeschreven?
 
Hey dit is voor mij om de hoek... Ik zit hier op school etc. Maaruh ik hou ern it van om te meeten met zuigpunt mensen.

En denk je echt dat 10 vd 10 mensen die zich hebben ingeschreven komen?

Als er nou veel mensen van het forum heen gingen ok. Wie ben jij eigenlijk?
 
Originally posted by Sjoerdyo
Hey dit is voor mij om de hoek... Ik zit hier op school etc. Maaruh ik hou ern it van om te meeten met zuigpunt mensen.

En denk je echt dat 10 vd 10 mensen die zich hebben ingeschreven komen?

Als er nou veel mensen van het forum heen gingen ok. Wie ben jij eigenlijk?

Is een goed idee om de mensen erop te zetten.

Ik woon in Arnhem!

WIE NIET KOMEN, HOEVEN OOK NIET TE REAGEREN!

Wat is er mis met zuigpunt trouwens?
Ik kom hier en ook op startpunt. En dan?
 
dank u wel !

waarom organiseer je niet meteen een 'goede' meeting ipv gewoon wat doelloos rondrijden? Kan je meer volk bijeen brengen.. en heb je er meer aan...
 
Originally posted by -=PIN=-


WOW:eek: :eek: :eek:

Mensen allemaal inschrijven, op deze meeting komen alleen ZWAAR opgevoerde scooters...:|

zozo, lekker forum is dit zeg....
lekker positief tegenover elkaar...
 
We oefenen nog met communiceren naar mensen van buiten :)

Maar feit is, dat men het id heeft dat er allemaal droeloe's komen.

Heb je dus een lijst van de mensen die komen, dus + setup
 
Originally posted by FWesten


zozo, lekker forum is dit zeg....
lekker positief tegenover elkaar...

Als je wat meer scooterminnend was geweest en dit forum al eerder had ontdekt voordat je ineens met dat geweldige id kwam om een scootermeeting @ Gelredome te organiseren, dan had je geweten dat de gemiddelde bezoeker hiero een redelijk dikke setup heeft...

Ik kan ook wel 10 vrienden met een scooter+ Nardo/NRX/ZX verzamelen en dan een stukkie gaan rijden, het gaat er bij zo'n meeting o.a. ook om dat je kwijlend naar scooters van anderen kan kijken zoals bv die van Arne...

Ik ben hier niet de baas maar jij moet ook niet denken dat je meteen de bikkel kan uithangen hiero omdat jij "organisator" bent van een "happening", want als je met zulke replys komt zoals hieronder maakt je jezelf niet echt populair.

Originally posted by FWesten


Kon je geen orgineler antwoord geven ?!?!?

Als je niet komt, dan hoor je niks te schrijven....

Jij niet snappen he....

Originally posted by FWesten



Wij doen het zo...

Nu gaan we met zun alle racen bij Gelredome.

Originally posted by FWesten


Je mag best reagere, maar niet kraken aub.

Jij mag ook best iets organiseren maar stel je eerst eens wat minder arrogant op a.u.b.
 
Back
Top