Pics Scootermeeting Almelo

Originally posted by Hebo-47.6mm


Mja is niet echt practisch voor een meeting!!!
Dan moet je gewoon makkelijk zittende kleding hebben!!!
Niet zo'n lange kashmir jas en shit!!!
Had hem bijna aan gedaan maar dat zou dan ook weer zo opvallen en dat schiet niet echt op!!!
Maar het is wel cool!!!

8)

Whoehaha, jij als gangster :W

Wees maar blij dat je dat niet hebt gedaan :rolleyes:
 
Originally posted by Tha Bomb

dwd waar was je?
ik zag je staan, ik denk hmm zo ff aanspreken die wahid :)
daarna zag ik je niet meer? :|

Mja zondag weer een kans :p

Dan spreken we zondag!!!

:)
 
hey,

Iedereen heeft het over het PHATTE geluid van roadrunner maarre ik was er niet en ben wel benieuwd naar dat geluidje duzz iemand die een filmpje vna hem heeft???

mzzl
 
Originally posted by ColinB
Ik heb dan wel niej in Almelo iemand gemeet, maar wel net Bart bij Twins...8)

WHOOO MAN GEK!!! JIJ BENT FF DE HELD VAN MAAND!!! JE bent gewoon ff bij twins geweest en je hebt bart gezien.. WH0000T!!!

:| :| :| :| :| :| :| :|
 
Originally posted by Hugo


WHOOO MAN GEK!!! JIJ BENT FF DE HELD VAN MAAND!!! JE bent gewoon ff bij twins geweest en je hebt bart gezien.. WH0000T!!!

:| :| :| :| :| :| :| :|

shit man... doe normaal
 
Originally posted by bissie
hey,

Iedereen heeft het over het PHATTE geluid van roadrunner maarre ik was er niet en ben wel benieuwd naar dat geluidje duzz iemand die een filmpje vna hem heeft???

mzzl

Keb hem op film, maar het klinkt laaaang niet zo als in ut echt :)

Binnenkort weer wat films uppen.. Freez is die server nog open?
 
Originally posted by ColinB
Ik heb dan wel niej in Almelo iemand gemeet, maar wel net Bart bij Twins...8)

Jep, inderdaad..."Euhm, ik ben ColinB, van die DR, weet je wel?"

Heb geen tijd gehad om je fatsoenlijk te spreken trouwens, moest ff Evo70 uit de 0to halen [nieuwtje; deze wordt "een beetje" verbouwd, dus we gaan niet met std. Evo rijden]...
 
Hugo heb ik ook al s gezien, maar deh weet hij niej hehehehe....
Jij reej meej Paul naar Twins, en toen kwam er een hele snelle *ahum* NTT jullie tegemoet en ree mee naar Twins, da was ik...
Hehehe laat mij ook iemand meete zonder meej te zevere, maja excuses aanvaard, kwor niej gauw boos hehehe....:D
 
Ik ging trouwes nieuwe rolletjes hale en trekvere en die ware te zwaar, ikke terug, bleek da me hele cilinder waarschijnlijk verkeerd is uitgehoond door B.Huijbers in Best, en ik mag weer nieuwe zuiger en opnieuw uithonen betalen...:|
 
Originally posted by ColinB
Hugo heb ik ook al s gezien, maar deh weet hij niej hehehehe....
Jij reej meej Paul naar Twins, en toen kwam er een hele snelle *ahum* NTT jullie tegemoet en ree mee naar Twins, da was ik...
Hehehe laat mij ook iemand meete zonder meej te zevere, maja excuses aanvaard, kwor niej gauw boos hehehe....:D

Ehmz... ik gok dat je me herkende aan mn scooter ? Tja... die ntt... was origineel onbegrenst ? hehe, je kon me iig moeilijk bijhouden :rolleyes: had je ff voorgesteld dan !! :)
 
Back
Top