Originally posted by -=PIN=-
Ik moet jou schijnbaar NOG een keer quoten om te laten zien dat jij het TOEN nog ! NIET ! had begrepen...
Leg de nadruk erop jah doe of ik dom ben waar ben je nou mee bezig man?
1 of 3 auto's slopen da's nogal een verschil?
Of je begreep het wel maar je bent zo in de war op dit moment dat je niet normaal kan formuleren...
1 of 3 autos slopen scheelt een hoop, stle je neemt 3 otos van 20 ruggen, dan verniel je voor 20 ruggen in het eerste voorbeeld, en in het 2e voorbeeld voor 60 ruggen. Is dus 3x zo erg. Tjees wat doe je nou moeilijk? Das toch logisch, begrijp dan wat IK er mee wil zeggen, dat het een loos argument is. HIJ formuleert het verkeerd en DUS heeft hij slechte argumenten. Het is en blijft erg, maar dat zegt hij niet, hij vraagt of het midner erg is, en JA dat is midner erg ja. Als je hem wel begrijpt waarom snap je dat simpele van mij dan niet?
Geef ik commentaar? Zeg ik: "Ik vind het dom dat jullie toen in Eindhoven die vlag hebben gemold?"
Nee, idd, dat d8 ik niet nee...
Jij zegt:
"Tsja, ik vind het gewoon in-en-in triest om spullen van anderen kapot te maken, maar ja, da's mijn mening. "
Wat is er gebeurd? Mensen hebben spullen van anderen kapt gemaakt.
Conclusie? Jij vind het dus in-en-in triest dat men die vlag heeft gemold.
Ook zo simpel als een koek en ei, volgens mij zit jij op een geheel andere denklijn dan mij... Maar dit lijkt mij toch echt het meest logisch.
Ik zeg alleen dat ik het enorm dom vind om spullen van anderen te vernielen; Geef ik hiermee mijn mening op het "vlagincident" in Eindhoven? Wtf kan mij die vlag schelen,
Daar heb je een goed punt, mij ook helemaal niet, en ik hoop dat je mij nou begrijpt want dit gaat echt nergens over, zoals ik al meteen zei, maar het ging dus nog ff door, dna kan ik het ook neit laten mijn visie te geven
ik was er niet eens...als ik er wel was had ik idd misschien wel geprobeerd het tegen te houden maar IK WAS ER NIET dus kan ik er NU ook niets over zeggen of het fout of goed was...