Scootermeeting: Illegale brommerraces op bedrijventerein Acht!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by baeron tuynheck
ahahahaha goei vet. En die gast die was opgepakt. Stond zn runner nog op terrein. Hebben we maar meegenomen en naar hem thuis gebracht. Maar hoe zat da met ineens al die woute die waren gekomen want toen was ik er net nie meer......

LatraZ

Ehm Nederlands???
Dit is toch geen MSN of zo of iets met spreektaal????


:|
 
Vet :)

Alleen jammer van die vlag inderdaad, ik moet eerlijk bekennen dat ik heb meegeholpen om 'm van de stok af te halen, maar om de hele boel te vernielen vond ik een beetje overdreven...
 
ik was al1 gereedschapleverancier :rolleyes: bleek achteraf ;)

niet zeiken over die vlag dan had je daar TOEN iets over moeten zeggen en niet achteraf
 
oh oh oh...
Was de peuterspeelzaal weer geopend?

Jammer dat de copz mij niet ff gebeld hadden, dan had ik ze persoonlijk komen helpen om de brommers van de KNEUSJES die andermans spulen demonteren of vernielen in te laden en naar het bureau te rijden.
Rotte appels... in de destructor. Jammer dat ze alleen die kerel met z'n verbale deficientie op hebben gepakt.
 
Originally posted by Aidix
oh oh oh...
Was de peuterspeelzaal weer geopend?

Jammer dat de copz mij niet ff gebeld hadden, dan had ik ze persoonlijk komen helpen om de brommers van de KNEUSJES die andermans spulen demonteren of vernielen in te laden en naar het bureau te rijden.
Rotte appels... in de destructor. Jammer dat ze alleen die kerel met z'n verbale deficientie op hebben gepakt.

mag ik jou de titel "Opa van het forum" bij deze overhandigen?
 
Denk eens na ruud,...
Als ze het bij jouw voortuin doen en ze slopen je hek dan lul je wel anders.
Vernieling = vernieling.

En als je de cops beledigd word je opgepakt, dat is heeel eenvoudig. Maarja het gemiddelde IQ van de scooterrijder is nou eenmaal vrij laag...
 
ja maar wij hebben geen 3 hekken zij hadden 3 vlaggen

je doet nu echt zo alsof jij het nooit hebt gedaan... alsof je er ALTIJD iets van zei als je het zag en dat weiger ik te geloven
 
het woord 'races' klinkt wel sjiek... en er wordt idd gedaan of het een veel voorkomend 'probleem' is... lache!
 
ja idd... "bla bla maatregelen bla bla met hekken afsluiten bla bla" :|

mja, wel koel dat we krant gehaald hebben alleen van de taart staat er natuurlijk weer niet in :|
 
Originally posted by Ruud
ja maar wij hebben geen 3 hekken zij hadden 3 vlaggen

je doet nu echt zo alsof jij het nooit hebt gedaan... alsof je er ALTIJD iets van zei als je het zag en dat weiger ik te geloven

Dat van die vlag is dan opt moment ongetwijfeld erg grappig, achteraf is het vrij sneu... mja, is gebeurd, dus sja... je weet iig dat ze over dat soort dingen gaan zeiken :|
 
Zo'n ouwe vent voelt zich al bedreigd als een klein jochie kankerwout tegen em zegt :)

Maar wat is er allemaal vernield? Vlag en wat kleine stukjes asfalt (burnen :)) Voor de rest niks naar mijn weten.

Maar volgend jaar weer een meeting? :)
 
Ik moet ook wel zeggen dat ik het met uitstap Parijs nog helemaal niet leuk vond dat er allerlei troep in me voortuin lag, inclusief afgebroken paaltje en de troep in m'n veranda...
Excuses van ik was dronken ofzo gaat er bij mij niet in...

Die vlag vond ik ook net iets te ver gaand...

De rest van meeting was wel cool... 8)
 
Originally posted by Ruud
ja maar wij hebben geen 3 hekken zij hadden 3 vlaggen

je doet nu echt zo alsof jij het nooit hebt gedaan... alsof je er ALTIJD iets van zei als je het zag en dat weiger ik te geloven

Ok dus als ik 3 auto's heb en jij sloopt er 1 dan is het minder erg?
En nee, ik heb mij nooit schuldig gemaakt aan vernieling.
Wel aan overlast,... maar ik sloop nooit dingen.
 
Ik heb inmiddels ook even gebeld over dit onzin stukje in de krant!!!
Ik vind het opzich wel koel dat we de krant hebben gehaald en dan nog met een aardig groot stukje ook maar ik ben er heel pissed over dat er allemaal onwaarheden instaan en zo!!!!
Daarom heb ik ook net een email gestuurd en bovendien ook even gebeld en ik wordt smiddags teruggebeld door die gast die dat artikel heeft geschreven!!!!
ze klonken bovendien erg behulpzaam en aardig en niet zo van houd jij effe je bek manneke.Bovendien is het in mijn ogen natuurlijk onmogelijk om een krantenartikel te schrijven gebaseerd op wat de politie zegt en iemand vertelt die er niet eens bij was!!!!
Belachelijk is het!!!!

:|
 
Originally posted by Aidix
Denk eens na ruud,...
Als ze het bij jouw voortuin doen en ze slopen je hek dan lul je wel anders.
Vernieling = vernieling.

En als je de cops beledigd word je opgepakt, dat is heeel eenvoudig. Maarja het gemiddelde IQ van de scooterrijder is nou eenmaal vrij laag...

Waren er problemen en vernielingen voordat de politie kwam??
Pas toen de politie werd de sfeer anders, maar dat is ook niet zo gek als je een "normale" meeting heb en er een tijdje voor heb gereden en een busje heb gehuurd!

En de politie zei tegen die jongen dat ie zijn brommer neer moest zetten en hier moest komen en toe zei hij dat hij dat niet kon doen omdat hij geen standaard had. En voor de rest was de politie gewoon uit op bekeuringen uitdelen. Zelf kenteken bewijzen van motor rijders vragen???
 
Originally posted by Aidix


Ok dus als ik 3 auto's heb en jij sloopt er 1 dan is het minder erg?
En nee, ik heb mij nooit schuldig gemaakt aan vernieling.
Wel aan overlast,... maar ik sloop nooit dingen.

Ja dan is het dus midner erg, duh. 1 of 3 autos slopen das nogla een verschil. Dus met echt goede argumenten kom jij ook niet :|
Tuurlijk heb je gleijk en is het triest, maar ga ff niet zo stoer de opa uithangen hiero. Op het moment is het anders precies zoals er al gezegd werd. EN ik vind dat er hierbij wel genoeg over gezeurd is... Dit gaat namelijk weer helemaal nergens over...


Originally posted by Hebo-47.6mm
Ik heb inmiddels ook even gebeld over dit onzin stukje in de krant!!!
Ik vind het opzich wel koel dat we de krant hebben gehaald en dan nog met een aardig groot stukje ook maar ik ben er heel pissed over dat er allemaal onwaarheden instaan en zo !!!!
Daarom heb ik ook net een email gestuurd en bovendien ook even gebeld en ik wordt smiddags teruggebeld door die gast die dat artikel heeft geschreven!!!!
ze klonken bovendien erg behulpzaam en aardig en niet zo van houd jij effe je bek manneke.Bovendien is het in mijn ogen natuurlijk onmogelijk om een krantenartikel te schrijven gebaseerd op wat de politie zegt en iemand vertelt die er niet eens bij was!!!!
Belachelijk is het!!!!

:|

Dit is echt koel! Straks gaan ze jou van alles vragen en komt er nog eens een artikel in die krant over scooters ofzo.

Misschien kunnen we nederland wakker schudden :) Oke me fantasie slaat op hol :)
 
Echt sneu om te zeiken over die vlag, helemaal als je er niet bij bent geweest, dan heb je totaal geen idee van de situatie ed.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top