SCOOTERMEETING WAS TOPPIE

Originally posted by Alex RS2000:
Het is overigeens absoluut niet slecht 6 pk

6 pk niet slecht? ik heb 6 pk rond, met alleen een For Race
smile.gif
...

Greetz.
 
Originally posted by Freezerator:
Bart. waarom kwam je niet ff langs? ik heb ook nog bij de lijster binnegestaan, toen waren razkin en chezzmo bezig aan hun scoots.

Is chezzmo die gast met die Runner? Hij had (naar eigen zeggen) in 2 weken tijd een Manston en een Speed Rep. gemold... Kreeg z'n C20 niet gemonteerd, een maat van heeft hem toen geholpen...

Greetz.
 
Originally posted by Metal:
ja ik zag jou ook, jij was toch die gast die toen ze scooter niet meer gestart kreeg!!
totdat ze wat spul in je cil. spoten!!
zag je nog staan kicken buiten!!

Klopt, werd spulletje door Lennaert in de carb gespoten, toen liep het kreng eindelijk...

Freez: hij liep ook niet, maar naar montage van een Speed-koppakking wel dus!

Greetz.
 
Originally posted by Sugadaddy:
Wie heeft die Polini Runner nog gezien ???
[This message has been edited by Sugadaddy (edited 02 May 2001).]

Die was van Joel Selder, heb hem nog ff gesproken... Liep goed met Evo70 tuned + Hebo Racing III, geweldig geluid ook!

Greetz.
 
Originally posted by Freezerator:
Ik was een erg lange gozer met CK trui aan, donkerblauw, en blauwe spijkerbroek.

DIe gozer die arne's scooter nog probeerde te vangen toen ie omviel, ikweenie of je daar bijwas?


Jep, daar was ik wel bij. Ik ben dus die andere lange gozer met het glasgow-rangers (zie foto 1 bij pics van ruud) shirt. Had geen tijd om scoot af te stellen, dus volledige nardo setup erin gegooid. Kwam met mijn Sr toch nog aan 10,6 pk. Niet slecht...
 
Errrmmm...

Die gast met die PoliniRunner was ik dus.

Ik had het record gezet met 15.6 pk... (180cc en meer niet meegeteld)

Mijn Betella drukveer klapte idd onder het toerengeweld uit elkaar en molde gelijk de V-snaar, spring slider en O-ring van de SpeedDrive.



------------------
JS

pellie@lycos.com
 
Ik moest een superlompe drukveer monteren om het vereiste toerental te kunnen draaien (std Runner vario). Ik had net de Betella Spring Slider met bijbehorende drukveer binnen dus heb ik die gemonteerd.

Alleen had ik daarbij niet stilgestaan of deze drukveer (net zoals de Malossi veren bijv.) dynamisch uitgebalanceerd was voor zo'n 20000 rpm. Dat bleek dus niet het geval.

------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, std Runner vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Std radiateur nog... maar niet voor lang.
 
Bedankt allemaal, het was inderdaad heel erg vet! De conclusie die we mogen trekken uit de testbankuitslagen is naar mijn mening dat een Manston een ontzettend wrede cilinder is, ongetuned 14,6 pk. Zegt genoeg denk ik...
 
Standaard Runner vario omdat dit naar mijn mening nog steeds 1 van de beste vario's is.

Hoe ik de toeren constant hou? Simpel, met die SpeedDrive.

Die Zip op de meeting is idd van Ivo, hij gaat er mee racen ja. Nouja, een vriend van hem gaat rijden.

En niet op de testbank omdat ie hem niet goed kreeg afgesteld... het is dat ik de mijne kreeg afgesteld, anders was ik er ook niet opgeweest. Dat heeft dan toch geen zin.

------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, std Runner vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Std radiateur nog... maar niet voor lang.
 
Originally posted by Joël:
Die Zip op de meeting is idd van Ivo, hij gaat er mee racen ja. Nouja, een vriend van hem gaat rijden.


Ivo had toch z'n krukas gemold (Runner), en heeft toen het hele spul op de SP gezet, toch?

Greetz.
 
Bart: Inderdaad... zijn Runner blok is nu weer in de maak...

Krizz: Misschien dat er een Multivar2000 + overrange kevlar belt in komt, dat moet ik eerst nog testen. Ik heb ook nog een Polini Evo5 vario liggen die getest moet worden...

Maar.. de enige rede dat ik van die std vario afstap is dat ik met de lichtst verkrijgbare rollers (2.7 gr) niet genoeg toeren draai, tenzij er een superlompe drukveer in gaat. Superlomp = vermogensverlies...

Ik was dus wel benieuwd geweest wat ik op de testbank had gepresteerd met overrange... (tegen de 16 pk?) dan was i.i.g. die drukveer niet eruit geklapt. De overrange hadden we bij.. maar toen mijn Runner eindelijk goed liep, wilde ik snel een uitdraai. Maar toch was ik nog aan het twijfelen of ik die overrange zou monteren...

Momenteel zit die er in, van Ivo...

------------------
JS-Tuning
pellie@lycos.com

setup: Evo70 JS-Tuned, 25mm DO carbu, Malossi 25mm recht spruitstuk, Malossi HyperReed, Hebo Racing2 uitlaat, Yamashi krukas, JS-Tuned carter, Top CDI, std Runner vario, SpeedDrive, Dayco V-snaar, Malossi gelagerde sec. vertanding 14/48, Hebo koppeling. Oliepomp verwijderd en waterpomp extra gelagerd. Std radiateur nog... maar niet voor lang.
 
Back
Top