This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

iedereen met dat gezeur van ik kan niet vrij krijgen haha
zorg gewoon dat je in de ziektewet loopt dan ben je altijd vrij

word een mooi weekendje..!!

Voor die mafketels ben ik dus wel bang:X., mjah die mafketels heb je ook wel in de SBO zelf denk ik

edit/

is de testbank zaterdag ook al aanwezig:W?

Heb nog geen idee of ik beide dagen er ben. Meppel is hier in ieder geval dicht in de buurt dus ben er zo. Nog ff kijken of ik iemand zo gek krijg om het hele weekend er te blijven.

XSH komt zaterdag met de testbank, en zondag is fred motoren er met de testbank.

Jullie hoeven niet bang te zijn voor roekeloos (rij)gedrag, personen die dit soort gedrag wel vertonen word op een redelijk directe/duidelijke manier duidelijk gemaakt dat dit niet hoort :*.

aanwezig8)
voor mij maakt het niet uit dat het 1 dag verschoven is....
weer een belg aanwezig dus:W

tot de 22ste

joo aanwezig

mss goede optie om een camping af tespreken en daar overnachten denk bv aan lelystad en speelmansplaten 2005

was toen goed gezellig

Ik denk dat als er mensen als een idioot rond gaan rijden dat ze dan heel snel uitgereden zijn

Ik ben eerder bang voor het grote aantal mensen wat de kerstboom niet snapt...... :+

Harjo,

Op je site http://www.brommersprint-meppel.nl/ staat nog steeds zaterdag 21 april, ipv zondag 22 april. Misschien is het handig om dat ook even aan te passen...

....bedankt voor je tip
Je wil niet weten hoeveel werk het is om a: de vergunning te verplaatsten, en b om alles dubbel te regelen, denk aan vrijwilligers, 2 dagen dixies, 2 dagen geluid, beveiliging s nachts, enzenz.
De site stond ook nog op het lijstje maar zover waren we nog niet

Dan moet je gewoon wat harder doorwerken
Nee hoor, ik snap dat je t errug druk hebt. Zeker nu die (&%*$#) duitsers 3 weken van te voren even de planning omgooien

Ach k heb er ook geen zin meer in.....

Al dat geregel voor een ander.

Zoek het maar uit met zn allen!!

Last edited:
wij hebben vaak overnacht op plaatsen en hebben nog nooit problemen gehad met scooters pikken.
uiteraard moet je ze niet open en bloot zetten zodat ze mee te nemen zijn.
paar kettingen en dergelijke zijn meestal genoeg.

ik LIET vaak genoeg mijn runner ergens staan en liep gewoon weg killswitch en al erop. kom je uur laterterug staat ie er gewoon nog.
de mensen van hier zullen niks pikken.

de vreemden misschien,

maar als we kamp maken op camping, knappe kerel die durft een scoot te pikken.
en om 4 uur snachts een pijp eronder uit draaien is soms moeilijk zonder licht.

word echt te gek ... tog wel chill,wel gaan maar niet sprinten meeste bier voor mij dusss

ik kom ook wel even aan de pilsjes ruiken bij jullie mag zelf niks

spreek jullie de 22ste vrij sprinten zaterdag helaas niet aanwezig

grt jordi (jonge van zaterdag bij rens en michel @stoba)