SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Wel klote dat je niet op terrein kan overnachten, is toch iets veiliger voor je scooter. Op zon camping weten ze zo wat je in je busje of evt aanhanger hebt staan.

Wel klote dat je niet op terrein kan overnachten, is toch iets veiliger voor je scooter. Op zon camping weten ze zo wat je in je busje of evt aanhanger hebt staan.

scooter aan touwtje, touwtje om je pink:!

kijk echt al uit naar Meppel, eerste sprint met nieuwe blok dus het is afwachten voor mij, ik tel de dagen in ieder geval al af

ja dat is ook weer zo..

Ik heb er zon zin in, mn vriendin word er af en toe gek van...Maar wel geregeld dat ze meegaat naar waarschijnlijk Koninginnedag of Driewegen, dus dat is dan wel weer relaxed. Ze denkt allemaal van jaa een scooter kan toch neit snel gaan..:P

Je wil niet weten hoeveel ik heb moeten bellen om dit te regelen, het enigste wat jullie ZELF moeten regelen is een camping fixen:P

Heb er erg veel zin in:D

Wat een top organisatie, dus ook nog voor de niet sbo-ers een dag om te kunnen sprinten wat tegenwoordig heel hard verminderd.

Echt een dikke pluim voor harjo en de rest van de organisatie.

Of ik er zelf 2 dagen ben weet ik nog niet zeker, dat zien we dan wel.

Maak ff reclame onder kennissen/vrienden of wie dan ook dat het dus op zaterdag ook mogelijk is voor niet sbo'rs om vrij te sprinten. :)

De kledingvoorschriften blijven echter wel natuurlijk !!! Handschoenen en bedekkende kleding verplicht...

Ook op veiligheid zal gecontroleerd worden !

:D:D kijk dit is nou eens goed nieuws. tof dat Niet SBO'ers ook zaterdag kunnen rijden. zeker nettjes geregeld. Dikke 10 voor de organisatie

EDIT: aanwezig dus.

Woot vette shit :love: Slaapplek vrij hier :! :D

Ik kom zaterdag als bezoeker om een beetje te chillen enz enz.En zondag gaat het beestje mee en gaan we de sbo sprint rijden :love: :W

Wel tof btw 9||6

+pippi+
Bedankt voor de toffe reacties:D

Zoals het er nu uitziet betaal je 20 euro voor de zaterdag sprinten, dit is inclusief een dagvezekering van 15 euro.
SBO leden betalen 10 euro voor de zaterdag.
En gewoon 12,50 voor de zondag (inschrijfgeld)

Harjo(e.a.), jij bent echt goed bezig :)

Als ik een tentje enzo kan regelen, dan wil ik wel 2 dagen komen. Alleen dan wel hopen dat ik de scooter niet sloop de eerste dag:P

Ik heb dit net even met innen overlegd, het is wel de bedoeling dat jeje zaterdag al in kan schrijven.
Of het gaat lukken is een 2e:)

Ik he BTW ook een pacecar geregeld:W, een smart for two:D met dank aan AUTOTAALGLAS MEPPEL

Zwaar cool dit!
Kan ik zaterdag toch nog sprinten!!
Ik ben er zondag alleen niet, aangezien ik geen zin heb om ergens te overnachten met de scoot op de aanhanger..

En ik geen 1000 km ga rijden op 2 dagen :)

MMmmmmmmh, weet niet of me ouders leuk zouden vinden op zondag.
Normaal gesproken dansles :P

Zaterdag zonder tijdsmetingen en niet sbo'er mogen rijden?

antonrox waarom kom je dan niet alleen zondag. dan is het juist te doen, of heb je geen sbo licentie?.

ik kom denk ik alleen zondag, zaterdag opzich wel leuk eerste legale testrit, mss kom ik zaterdag wel alleen met de auto.

btw zijn jullie niet bang voor enorme mafketels die zaterdag echt als idioten gaan rijden?

antonrox waarom kom je dan niet alleen zondag. dan is het juist te doen, of heb je geen sbo licentie?.

ik kom denk ik alleen zondag, zaterdag opzich wel leuk eerste legale testrit, mss kom ik zaterdag wel alleen met de auto.

btw zijn jullie niet bang voor enorme mafketels die zaterdag echt als idioten gaan rijden?

Het is toch ook jaren goedgegaan voor dat de SBO er was? Waren natuurlijk altijd wel een paar incident bij, maar het viel vaak mee toch?

Maar zou idd wel goede en zeker duidelijke regels maken. BV: asocaal rijden en/of rijden in rennerskwatier, gaskabel doorknippen. duidelijk en effectief.

Back