SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

beide dagen aanwezig waarschijnlijk. Is het wel mogelijk partytenten enzo op het terrein te laten staan, scheelt een stuk opbouwen :)

tot hoelaat is zaterdag TC en het sprinten?

neemt er iemand dan warme melk en koekjes mee`

hahahahahaha:P

denk niet dat we er zaterag zijn maar zondag zekerste weten wel

nu alleen nog ff een karretje regelen:W

kijk net in de nieuwe Motorsport-blad en daar staat nog steeds: SBO-sprint Meppel - 21 April.

maja, nog een kleine 3 weken jongens!

nog 18 daagjes op precies te zijn en de slider staat er klaar voor als ik het zo lees wordt het een vet weekend en gezellig jor en de bende even omlullen voor een heel weekend zaterdag en zondag:D

nog een paar nachten :D :D

zondag banken :D
de week erna heb ik WEER vrij :W dan alles sbo proof maken.
Deze week nog remleiding bestellen.

Ander/standaard stuur monteren, dit is niet goed......

hopelijk komt alles goed, maar ik neem aan dat het goed komt.
:*

kzou gewoon doen zoals ieder weekend is gegaan.. gewoon op je eigen scootie letten en dan komt het allemaal wel goed .
gewoon je scoot savonds bij je tent houden met slotje derop en dan heeft degene wel lef die er dan aan gaat draaien met zn imbusje of weet ik veel wat.

En als die het doet en ik zie het, krijgt die gewoon een fles bier naar zen kop gegooit:+

maar denk tot die allemaal wel zal meej vallen, ik zou het nog niet in me hoofd halen om iets van andermans scoot aftehalen

Er zijn rare mensen in de scooterwereld hoor. Een beetje een forumganger hier zal nooit iets van een andere scooter stelen of weet ik veel wat.

kijk net in de nieuwe Motorsport-blad en daar staat nog steeds: SBO-sprint Meppel - 21 April.

maja, nog een kleine 3 weken jongens!

Komt omdat vorig weekend pas de kogel door de kerk was met dat de datum niet door kon gaan :(.
Wss was de drukker al bezig.

Verder hebben we de dijkman dragracer het hele weekend @ display.
Zal hij lopen of niet:X?

En als die het doet en ik zie het, krijgt die gewoon een fles bier naar zen kop gegooit:+

maar denk tot die allemaal wel zal meej vallen, ik zou het nog niet in me hoofd halen om iets van andermans scoot aftehalen

Michel nu moet je echt gaan oppassen .. ik kom dus na sbo als toeschouwer... dus ik mag bier drinke:P maar als jij met me bier gaat gooien ... dan is de bok vet :P

-#197 SBO boekert - ::Michel:: w00t nog 17 dagen tot Meppel....dat word nachtbeunen . zegt:
njah meppel is veelste vroeg man
-#197 SBO boekert - ::Michel:: w00t nog 17 dagen tot Meppel....dat word nachtbeunen . zegt:
beter stellen ze dat uit tot augustus ofzo

njah meppel is veelste vroeg man
beter stellen ze dat uit tot augustus ofzo

Dat zij je bij mij hoer :* en je wou het maar de gehele tijd over me vriendin hebben :X en ik over Tezzaahhhh (tessa) :henko:

:D

slet
emoj.gif
... die hoop ik ook niet op een meeting tegen te komen. Heb ik problemen denkz:X:P

{!16 dagen

{!15 tot 21 april dus

pfffrrrt tering ziek, ding ligt nog geheel uit elkaar, cilinder moet nog geseald en gelast worden en alles, maar komt allemaal goed :W

Back