This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Als je meer dan 14 dagen van te voren vrijvraagd is een baas je verplicht vrij te geven, mits het roostertechnisch ECHT niet haalbaar is.

Daarbij komt dat bijna 4 weken ver genoeg van voren is

Jowwwwwwww 8)

ZIMMERFREI : BBQ en bier met gratis ontbijt bij mij of Robin
Woonplaats "Houten/N'gein "+/- 100 km van Meppel"

Hier inschrijven ::7 :7

Schrijf me maar in!
Waar moet ik het inschrijfgeld heen sture?
8P

edit;/ 100 km is nog aardig eindje rijden :X

Anders maken we er een SBO weekend van
Zaterdag trainen / afstellen en zondag rijden voor het kampioenschap

Haha misschien een idee voor volgend jaar +pippi+

Last edited:
We kunnen iedereen wel de schuld gaan geven, maar het IS nou eenmaal zo... Als je kunt, dan kom je. Als je niet kunt probeer je te komen, als dat niet lukt, tja helaas. Een zondagse sprint is imo fijner dan op zaterdag.

gr.

Ps: harjo, Als iemand zaterdag op de baan nog moet afstellen is hij wel heel erg beun bezig

mijn werk ook. Maar zoals ook werd gezegt... het moet wel kunnen.
Er zijn mensen die bv in een winkel werken waar mee 2 mensen personeel zijn bv.
Als de 1 dan op vakantie is of echt niet kan komen om een andere reden. Dan kun je wel vrij vragen 2 weken van te voren , maar die krijg je dan waarschijnlijk echt niet.

Anders maken we er een SBO weekend van
Zaterdag trainen / afstellen en zondag rijden voor het kampioenschap

Haha misschien een idee voor volgend jaar +pippi+

Dat klinkt mij heel goed in de oren...Moet wel te doen zijn toch?

Even sponsors zoeken die voor nix bouwketen neerzetten om in te slapen of pilsen *krijgt een schoolkamp uit groep 8 gedachte*

Toch maar niet dan

!!!!!!!!!!!!!!!!!GROOT NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SBO sprint Meppel:

Tot onze grote vreugde heeft SBM een vergunning voor zaterdag 21 en zondag 22 April gekregen.

Wat wij willen en kunnen doen voor SBO en niet SBO rijders ,

Zaterdag vanaf 8:00 uur baan open.
Deze dag is het mogelijk te sprinten met start systeem maar zonder tijdsmeting (*%$$%^$*% duitsers).
Zaterdag is dus VRIJSPRINTEN ook zonder SBO licentie ben je dus van harte welkom +pippi+
Er word zorg voor gedragen dat iedereen goed verzekerd is tijdens het vrije sprinten!

Helaas is het niet toegstaan om te overnachten op het terrein, op korte afstand van het sprintterein zijn legio campings te vinden, hiervan zal ik nog een lijst samenstellen en hier plaatsen.
De kosten van dit alles worden dit weekend bekend gemaakt, we proberen het zo redelijk mogelijk te houden, maar het moet wel kostendekkend blijven.

Zondag geld de dagindeling van een normale SBO sprintdag, en is het dus alleen mogelijk om te sprinten met een SBO licentie!!.

Groeten Harjo +pippi+

Last edited:
als er een goede plaats is voor de scooters zal ik het denk wel in overweging nemen.......

ff beetje inrijden en een hoop ouweh0eren