SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Tsja mij maakt het niet echt veel uit, alleen dat we 200km moeten rijden en ik de maandag daarop niet te genieten ben als ik naar school moet :)

Maarja daarintegen, wel een dag extra.

Trouwens om nog een keer een vraag te stellen die ik hierboven las, is het startsysteem van scooter-attack?
 
idd, daar werken we al een tijdje aan. De software en het systeem zelf zal wel steeds samen verder ontwikkeld worden, alleen wordt er een tweede versie stap voor stap opgebouwd.
 
Damn, ben ik savonds laat pas thuis (helemaal naar brabant puntje zeeland), nog alles uitladen. En hopelijk ben ik dan Maandag 23 april klaarwakker om 6 uur sochtends.. dan gaat me wekker weer :(.
Maar opzich, zondags is ook gewoon cool.

Tot dan :W
 
Inne, als ik er 1e sprint niet ben, dan kan alles toch netjes de 2e sprint geregeld worden?? mbt hesje + milieumat?
 
Zondag vind ik ook jammer
1) dat ervoor niet stappen
2) maandag extra gare dag met Tentames
3)..

ach wat the fuck.. gewoon knalle :7
Plus weer een extra dagje sleutelen!
 
komt me niet geheel verkeerd uit, kan ik zaterdag gewoon werken en eventueel de scooters totaal klaar maken :W

alles verloopt tot nu toe redelijk hierzo, ik begin er zin in te krijgen nu ik bezig ben met afstellen en alles netjes maken :D
 
Ik moet vanaf komende zondag nacht diensten draaien. Waarschijnlijk dan vroeg op voor de sprints en heel laat thuis ( waardoor ik niet genoeg kan slapen).
Maargoed , dat is niet het aller ergste.

Nog veel erger is dat meer mensen kunnen op zondag ( ipv za ). Nu heb ik nog meer concurentie :D
 
Back
Top