SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Dat die baan verneukt werd door die strepen vond ik dus echt facking irritantx|. Voortaan beter weer die karts ofzo.

En niet zo'n JP Balkenende aan de microfoon die lult ''jah de meesten sprinten met een 70cc cilinder'' en hoorde ook dat hij iets zei van ''jah en daar gaat hij in de 1e versnelling'' terwijl het een fucking DNA was 8P. Beter gewoon namen omroepen wie tegen wie sprint ofzo. Weten toeschouwers en forummembers ook wie der komen:).

*gaat out*

Edit: moet toe geven dat een DNA natuurlijk wel beetje op een schakel lijkt:P
 
Ik zou het zelf ook niet kunnen idd. Maar als deze meneer 's ochtends het verschil niet wist tussen een pia en mina (voorbeeld) heb ik ook wel respect hiervoor.


@ stepfan:

Dat klopt ook wel een beetje:P.


Het is ook niet minachtend bedoelt wat ik zei:*
 
Ik vond het wel tof wat die man allemaal zei soms wel dingen die niet helemaal klopte maarja ik vond het wel gezellig, een dj zonder mc is ook minder dan een dj met een mc vaak;)
 
Dat die baan verneukt werd door die strepen vond ik dus echt facking irritantx|. Voortaan beter weer die karts ofzo.

En niet zo'n JP Balkenende aan de microfoon die lult ''jah de meesten sprinten met een 70cc cilinder'' en hoorde ook dat hij iets zei van ''jah en daar gaat hij in de 1e versnelling'' terwijl het een fucking DNA was 8P. Beter gewoon namen omroepen wie tegen wie sprint ofzo. Weten toeschouwers en forummembers ook wie der komen:).

had jij last van die strepen ? :+
ik zag ze alleen. heb er niks van gemerkt bij het sprinten.
 
was een zeer geslaagde sprint goed georganiseert en de tijdsmeting deed het heel goed.
Had niet gedacht dat ik de eerste sprint een 6.74 zou rijden.
scooter liep goed en weertje was ook lekker beetje warm zelfs.
verheug me nu al op driewegen.

gr sarik


gefeliciteert sarik ,, zeer nette tijd;)

tog hoop ik het de rest van het seizoen je lastig te kunnen maken

ik was die viper die 6.91 reed ,, helaas in de finale rondes een warm loper gehad en tog nog 7.2 gereden

wil ff een run tegen je rijden op driewegen

zie je dan
 
Uren achter elkaar aan lullen is fucing moelijk inderdaad..
Van mij hoef het niet, maar ik vond dat hij het zeker aardig deed


Praatte er iemand dan ? :+




Pfff niks van gemerkt alleen toen ik langs die boxen trug liep :X en met me kop er 10cm naast zat.
 
ik vond die omroeper wel leuk:)

hij was wel enthousiast en als hij wat fout zei kon je tenminste nog ff lachen tijdens het wachten op de volgende rijders..

alleen die muziek stoorde me wel erg:P zet volgende keer gewoon een radiozender aan ofzoiets, misschien was ik daarom wel extra blij wanneer die man begon te praten:P
 
Ik vond het prima! Echt niks te klagen om zulk soort dingetjes.

1 ding wat me wel n beetje irriteerde was: Mensen die nog 10/15minuten moeten wachten in de rij alvast ff gaan 'warmdraaien'. Dan mengen ze geloof ik ook 1:20 en met sproeier 300 en met de choke open. Die rook jezus zeg :P
 
Ik vond de omroeper wel geslaagd.
Hij deed het imo erg goed, gaf nuttige info zoals tijden en topsnelheid, kan me nog wel andere omroepers herrineren:X

Die strepen, vraag ik me echt heel erg van af wat voor last jullie daar nou van hebben gehad??
Aangezien je band er theoretisch zelfs betere grip op heeft vraag ik me af wat er erg aan is.
 
had jij last van die strepen ? :+
ik zag ze alleen. heb er niks van gemerkt bij het sprinten.

ik lette er wel op jah:P


Ik vond het prima! Echt niks te klagen om zulk soort dingetjes.

1 ding wat me wel n beetje irriteerde was: Mensen die nog 10/15minuten moeten wachten in de rij alvast ff gaan 'warmdraaien'. Dan mengen ze geloof ik ook 1:20 en met sproeier 300 en met de choke open. Die rook jezus zeg :P

Burnen als je nog 20 beurten moet wachten is ook wel nutteloos, ook wel paar keer gezien. Adem je lekker de hele tijd die rook in+pippi+
 
Jezus wat een gezeik om die omroeper zeg... :rolleyes:

Het is toch geen feest ofzo? het is een sprint dag. lekker belangrijk wat er uit die speakers komt. beter hebben we wat respect voor de mensen die dit allemaal mogelijk maken voor ons
 
ik had ook nog een paar foto's gemaakt in meppel!
alleen op 22e geweest :)
ik kan ze wel voor mezelf houden maar als andere het leuk vinden ;)
dit vond ik persoonlijk wel vrij 'scherpe' foto's
als je ze op groter formaat wil moet je maar pm sturen.
ik heb ze op 3072 x 2304 pixs ;)
ik heb er dus meer maar die waren van mindere kwaliteit

IMG_1191.jpg


IMG_1190.jpg


IMG_1189.jpg


IMG_1187.jpg


IMG_1183.jpg


IMG_1179.jpg


IMG_1176.jpg


IMG_1165.jpg


IMG_1158.jpg


IMG_1156.jpg


IMG_1155.jpg


IMG_1151.jpg


IMG_1136.jpg


IMG_1129.jpg


IMG_1105.jpg


IMG_1102.jpg


IMG_1087.jpg


IMG_1083.jpg


IMG_1074.jpg


IMG_1068.jpg


IMG_1065.jpg


IMG_1062.jpg


IMG_1057.jpg


IMG_1052.jpg
 
Ik zou het zelf ook niet kunnen idd. Maar als deze meneer 's ochtends het verschil niet wist tussen een pia en mina (voorbeeld) heb ik ook wel respect hiervoor.


@ stepfan:

Dat klopt ook wel een beetje:P.


Het is ook niet minachtend bedoelt wat ik zei:*

ik kan er wel om lachen, heb wel meer gehoord "dacht dat het een schakelbrommer was":P

of wat nou vertanding hij heeft toch een v-snaar:P

ghahahahahhaa
 
Back
Top