SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Ik ben de zus van vasco en ben gisteren naar hem komen kijken, ik vond het ook wel leuk! En toen Vas mij vertelde dat rtl 5 er was (mijn vader had ze ook al zien staan) heb ik rtl gewoon even gebeld om te vragen van hoe en wat. Maar ze wisten nergens van ;( Ze konden nergens achterhalen of er een cameraploeg van rtl 5 aanwezig was, en SBO scootersprints in Meppel zei ze ook niks... Dus geen idee wanneer het komt en met welk progamma het behandeld wordt.

was volgens mij sbs 6 met hart van nederland heeel even

was zelf dus ook aanwezig met fenris(sr viper)

vond het lagge en zal zeker vaker gaan kei lekkere hamburgers ook;)

groet
 
Iedereen bedankt voor de superdag, zonder jullie was het geen succes geworden.

Paar kleine dingen die we als organisatie moeten veranderen (voordringen, evt overnachting, hekken langs de provinciale weg)
 
jeaah DNA in actie



nu nog afstellen
koeling verbeteren
kappen afmaken
ander zadelhoesje

was een top dag, nog lekker kleurtje gekregen ook 8)
 
BELANGRIJK !!!!

Gevonden @ Meppel
Een UK mailenvelop (karton - A5 formaat) met papieren met als adres Eric Acheampong (zoetermeer).

Waar o waar kunnen we deze envelop heenzenden voor deze persoon !!!

(er staan verschillende adressen in (de envelop was open) en we willen graag dat hij goed terechtkomt !)
 
@ weenie : als je je startbewijs zoekt... die was je vergeten bij de inschrijving :*
Moet ie ff op de post ?

@ VRT Evo Rox : hetzelfde met je ID kaart :X
(heb ik al ff op de post gedaan)
 
Hahaha neem dan maar een andere scootie als je gewicht wilt besparen :P.
Mjah andere voorkap ofzo? Dat ding weegt kilo's.
Street voorvork erin zetten? Staat die ook een stuk lager :P.
 
Hahaha neem dan maar een andere scootie als je gewicht wilt besparen :P.
Mjah andere voorkap ofzo? Dat ding weegt kilo's.
Street voorvork erin zetten? Staat die ook een stuk lager :P.

jij leuk idee voor de voorkap dan? en de streetvork, leen die van melvin wel ff dan:P heeft hem toch nog niet nodig:P
 
Dat die baan verneukt werd door die strepen vond ik dus echt facking irritantx|. Voortaan beter weer die karts ofzo.

En niet zo'n JP Balkenende aan de microfoon die lult ''jah de meesten sprinten met een 70cc cilinder'' en hoorde ook dat hij iets zei van ''jah en daar gaat hij in de 1e versnelling'' terwijl het een fucking DNA was 8P. Beter gewoon namen omroepen wie tegen wie sprint ofzo. Weten toeschouwers en forummembers ook wie der komen:).
 
Wat boeien die strepen nou... En die commentator vond ik 10keer beter dan degene van vorig seizoen. Hij was tenminste enthausiast en hij riep zelfs de namen om en de tijden. Nog even met hem gepraat.

Niet zo zeuren man, doe het anders zelf :rolleyes:
 
was een zeer geslaagde sprint goed georganiseert en de tijdsmeting deed het heel goed.
Had niet gedacht dat ik de eerste sprint een 6.74 zou rijden.
scooter liep goed en weertje was ook lekker beetje warm zelfs.
verheug me nu al op driewegen.

gr sarik
 
De omroeper wist 's ochtends nog geeneens wat het verschil ussen een brommer en een scoot was, petje af voor deze man!!
Ik vind dat hij het super gedaan heeft.
 
Back
Top