This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Ik wist niet dat plantje dat was die laxeermiddel had gehad , stond gister nog langs bij de prijsuitreiking.

ik heb zaterdagavond ongeveer 15 druppels laxeermiddel in een biertje gedaan en Marco heeft Plantje dat biertje gegeven :+

Gelukkig kon ie de grap wel waarderen, zoiets was um nog nooit geflikt zei die :+

Alleen hij ging me nog wel is terugpakken
 
ik heb zaterdagavond ongeveer 15 druppels laxeermiddel in een biertje gedaan en Marco heeft Plantje dat biertje gegeven :+

Gelukkig kon ie de grap wel waarderen, zoiets was um nog nooit geflikt zei die :+

Alleen hij ging me nog wel is terugpakken

dan ga jij flink aan de 'race'
 
Heb me trouwens kapot gelachen om DJ & Titus; ze lopen terug naar de start, zitten ze wat te schreeuwen en toen TIMMEH TIMMEEHHH

En dan moet je net southparkfreak Nick naast je hebben staan 8P

 
Ben er alleen zondag geweest, maar vond het echt een super dag.
Complimenten aan de organisatie, het was goed geregeld allemaal
 
Heb me trouwens kapot gelachen om DJ & Titus; ze lopen terug naar de start, zitten ze wat te schreeuwen en toen TIMMEH TIMMEEHHH

En dan moet je net southparkfreak Nick naast je hebben staan 8P


Titus idd :#... iedere keer als ik langskwam beetje gangstergebaren naar me maken en leipe mocro roepen :+
 
TIMMEH!!!! LIMMELOUW! :+

Haha, die zaterdag was nog veel erger:

-Titus: Wat heb je nou veranderd dan
-DJ: SHIMMEH!
-Titus: Wooohhhh TIMMEH!!!
-DJ: LIMMELOUW! :W :+
 
gvd, wat heb ik nog een last van me maag man 8P....

heel de dag door het gevoel dat ik moet scheiten man, maagkrampen bij het leven... : , goed spul Niek, haha

krijg je nog wel -:-

:*
 
Meeting was vet, goed geregeld..thx!!

@ Izimo: toen je opeens half ging dansen met rachid op muziek in je busje midde op otoweg, en wij ons kapot lachen achter je (zat bij bolle in oto)
 
Meeting was vet, goed geregeld..thx!!

@ Izimo: toen je opeens half ging dansen met rachid op muziek in je busje midde op otoweg, en wij ons kapot lachen achter je (zat bij bolle in oto)

8P hahaha dat was 'HAMMER TIME', dan ga je helemaal los :#
 
gvd, wat heb ik nog een last van me maag man 8P....

heel de dag door het gevoel dat ik moet scheiten man, maagkrampen bij het leven... : , goed spul Niek, haha

krijg je nog wel -:-

:*


Was wel tof dat je me verwelkomde hahaha, had je geeneens herkend :W
 
Idd, hebben 400 fotos zitten knallen
9 op de 10 mensen die heeft gesprint zal er wel tussen zitten