This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Ja bij ons(Miss Speed) is ook nog niet alles klaar,moet ook nog ander voorkapje hebben en die dan spuiten die oude neem ik de moeite niet voor om die ook nog eens te spuiten,daar zijn de ophang punten afgebroken enzo,
dus geen gespoten voor kap achter wel dat wordt wel netjes!

De wiellen zijn wel gecoat alleen nu nog ff setje extra remklauwen en remleidingen,kunnen de remklauwen ook naar de coater(die nu zijn echt niet mooi meer) na meppel potje belgom halen om de octiedatie uit gepolijste blok te poesten,en dan ook na meppel nog eens en andere toerenteller want die stage 6 is echt klote ding

Dat zijn hok heel blijft hoopt iedereen.

Aggegraat gehuurd voor het weekend.

edit/

compressor gaat ook mee:winner:

Last edited:
compressor gaat ook mee:winner:

Dan kan je echt blazen wou je zeggen :W ghehe geintje

Morgen vrij, dus alles opzoeken wat we mee moeten nemen en even boodschappen doen. Morgen avond carterkap even spuiten en halfpoulie etc monteren en dan ben ik helemaal klaar.

Groetjees! pepijn

Voor de mensen die gaan overnachten....

'S avonds moet er natuurlijk een biertje gedronken worden op de camping, nu is het niet makkelijk om je bier de hele dag te koelen.

De horecaman wil gekoelde treetjes heineken gaan verkopen €20,- per treetje.
Dit is iets meer dan normaal, maar je hebt je bier wel gekoeld .
Hij vroeg mij om hier even te vragen of er animo voor was.

Bierverkoop overdag is niet toegestaan, dus het bier kan evt tegen het einde van de sprindag opgehaald worden bij de horecatent mits het doorgaat.

Meld het even als je interesse hebt

Groeten Harjo

ach... ik heb wel zin om door te gaan, alleen heeft gideon al een krat thuis.

kan je hem niet voor 5 E laten koelen de hele dag :W

Ik ben er niet a.s. zondag :'(
Ik vind het echt zoo klote, maar mn blokje doet niet wat het moet doen. 5 mei hoop ik er wel bij te zijn..

Veel succes en plezier allemaal...

edit:
Harjo, alvast gefeliciteerd dan heh