khad die man aan de phoneook zo heel trots van '' ja sorry de trekkershutten zijn al bezet''... alsof die der wel 20 had zo klonk het
maarjah ... boeieword gewoon vet... enja als we met weinig man zijn op die camping dan verzamelen we gewoon de zoooi want t gaat geen rustige nacht worden
+ralf+ Net even door de wijk heen gegaan met mijn hok 14000 k door de straat 8P .
+ralf+ Net even door de wijk heen gegaan met mijn hok 14000 k door de straat 8P . +ralf+ kan echt niet meer wachten tot de 21/22 ste. Zaterdag nog even banken en hopen dat ie nog genoeg powerr heeft voor meppel :+ -:-.
Ben ook zeer benieuwd naar andere projecten van iedereen, daarom ga ik de zaterdag zonder scooter.Members meeten en spotten is ook tof :winner:
je bedoel zeker 14k want een k staat voor kilo en dat is 1000 en denk niet dat jou scooter 14000000 toeren maakt
Je kan er toch op je achterwiel heen boeken?
Hoe zit het met de toilet voorziening @ meppel, moet denk ik een beste boot ter water laten voordat ik ga sprinten
Zijn er al mensen die zeker zijn van nachtwerk op 21april
je bedoel zeker 14k want een k staat voor kilo en dat is 1000 en denk niet dat jou scooter 14000000 toeren maakt