This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

WIJ GAAN BIEREN hoe meer man hoe meer vreugde:7

dus als iemand nog een camping moet boeken kom gerust naar camping kikkerije

Scooter staat alweer klaar in de garage.

Volgende week woensdag banken bij Kossen-Tuning, hopen dat er wat vermogen uitkomt.

Dan heb ik daarna 3 dagen om me kappen erop te schroeven en istie er klaar voor!

Heb er weer zin in..:#

+ralf+ Net even door de wijk heen gegaan met mijn hok 14000 k door de straat 8P .

Dan blies je ook zo'n beetje de straatstenen eruit of niet? 14000k is niet mis :+

Mijn hok gaat als het goed is zat. op bank, vanavond eens kijken of ie uberhaupt wel aan wil

je bedoel zeker 14k want een k staat voor kilo en dat is 1000 en denk niet dat jou scooter 14000000 toeren maakt

Je kan er toch op je achterwiel heen boeken?

Hoe zit het met de toilet voorziening @ meppel, moet denk ik een beste boot ter water laten voordat ik ga sprinten

denk het slechte lucht teveel van die troep erin

weet niet hoe het kwam was aan het warm rijden en toen kwam ik terug wouw er andere sproeier in draaie 20 meter van de auto af weg alles geen compressie of niks

maja komt wel goed
nachtwerk ownt dan gebeure de leukste dingen

Gister tijdens het banken er achter gekomen dat me kneedbare meuk aan het loslaten is in me carter. Blok moet dus weer uit elkaar 8P.
Dus voor mij is het nog flink haasten :+