Ik ben geen echte kenner , maar wat ik zag was dat Stoner juist de agressieve rijder was.
Dit kon je mooi zien in de digitale meters van throttle en brake.
Stoner was degene die steeds hard remde en eerder vol op het gas ging.
Rossi remde beheerster op de bochte aan en gaf ook soepeler gas.
"This is racing casey"
Wat een cry-baby, wel mooie acties maar niets extreems.
Wat meer agressie in de Gp kan zeker geen kwaad
Cry baby? Yeah right :L
Geweldige race, echt van genoten. Jammer natuurlijk van Stoner dat die op ze ausie assie ging, had een mooie strijd op het laast kunnen worden.
ik denk dat die metertjes je een beetje voor de gek houde, want als je af en toe het verschil zag tussen die gaspositie sensor dat kon echt niet imo. Daar doet denk ik die ducati computer ze ding, en die versoepelt dat volgas of volremmen.
ik vond het echt een toprace, zat op t puntje van me stoeltjeNet zo mooi als pedrosa rossi een paar jaar terug :W
Of Nakano volgend jaar op een fabrieksmotorNakano krijgt voor Brno de beschikking over gelijk materiaal aan Dani Pedrosa.
opvallend eigelijk, Gresini rijdt met bridgestones, Repsol Honda volgend seizoen dus naar de Bridgestones? 1 banden regel in de motogp? ze weten daar iig meer dan wij
natuurlijk is Nakano een Jap, en dat zien de Japanse Fabrikanten graag natuurlijk om een Landgenoot te hebben rijden voor het merk. er is natuurlijk na Daijiro Katoh lang geen goede Japanner geweest.
Iemand de Supersport gezien? Damm Craig Jones :X Zag er echt mega sick uit toen die beweegloos op de baan lag. Ben benuwd, dude word in kunstmatige coma gehouden.
Voor de rest mooie wedstrijd evenals de Superbike.