This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.

ik denk dat die metertjes je een beetje voor de gek houde, want als je af en toe het verschil zag tussen die gaspositie sensor dat kon echt niet imo. Daar doet denk ik die ducati computer ze ding, en die versoepelt dat volgas of volremmen.

ik vond het echt een toprace, zat op t puntje van me stoeltje Net zo mooi als pedrosa rossi een paar jaar terug :W

"This is racing casey"

Wat een cry-baby, wel mooie acties maar niets extreems.
Wat meer agressie in de Gp kan zeker geen kwaad

Cry baby? Yeah right :L

Geweldige race, echt van genoten. Jammer natuurlijk van Stoner dat die op ze ausie assie ging, had een mooie strijd op het laast kunnen worden.

"This is racing casey"

Wat een cry-baby, wel mooie acties maar niets extreems.
Wat meer agressie in de Gp kan zeker geen kwaad

mischien heeft stoner nog nooit aan brommerraces gedaan ofzo

daar word je ook weleens aangebeukt , zei het meestal per ongeluk , word het spannender van

mja , daar rijdt je niet om de weredtitel natuurlijk

Rossi was gewoon net even wat beter in superbike style dan stoner..

Cry baby? Yeah right :L

Geweldige race, echt van genoten. Jammer natuurlijk van Stoner dat die op ze ausie assie ging, had een mooie strijd op het laast kunnen worden.

hoe wil je t dan noemen?

Je gaat toch niet lopen zeiken als je in de koningklasse is een keer moet knokken om je plek:L

Vol op het gas gaan is de style van Kees Steen. Rossi remde wel later en ging veel gedoceerder op het gas.

erg vette strijd was het zeker-:-

Misschien kan Stoner ook wel eerder op het gas. Het is algemeen bekend dat het traction control systeem van de duc gewoon erg goed is. Daarom zou ik ook zo graag zien dat ze dat er af gooien, net als bij de f1. Daar is het seizoen ook ineens een stuk leuker geworden.

Verder was ik blij om eindelijk weer eens zo'n race te zien. Naar mijn mening waren alle inhaal acties juist. Rossi heeft Stoner niet één keer echt geraakt. Als je eens races terug gaat kijken van bijvoorbeeld twee of drie seizoenen geleden dan kwam dit echt elke race voor. Of kijk alleen al eens naar een 125 race, gebeurt het ook veel vaker. Er wordt veel te netjes gereden in de gp. En daarom vind ik ook dat Stoner niet zo moet miepen...iedereen is teleurgesteld als die verloren heeft maar om nou te zeggen dat die inhaalacties niet kunnen, nee wat mij betreft kan die zoiets niet zeggen.

Mja, op naar Brno...doe nog maar zo'n race 8)

Nakano krijgt voor Brno de beschikking over gelijk materiaal aan Dani Pedrosa.
opvallend eigelijk, Gresini rijdt met bridgestones, Repsol Honda volgend seizoen dus naar de Bridgestones? 1 banden regel in de motogp? ze weten daar iig meer dan wij

natuurlijk is Nakano een Jap, en dat zien de Japanse Fabrikanten graag natuurlijk om een Landgenoot te hebben rijden voor het merk. er is natuurlijk na Daijiro Katoh lang geen goede Japanner geweest.

Iemand de Supersport gezien? Damm Craig Jones :X Zag er echt mega sick uit toen die beweegloos op de baan lag. Ben benuwd, dude word in kunstmatige coma gehouden.

Voor de rest mooie wedstrijd evenals de Superbike.

Of Nakano volgend jaar op een fabrieksmotor Japaners zijn heel chauvenistisch.
Zal wss gewoon ontwikkelingswerk zijn. Bandenregel zal er niet inzitten imo.

Iemand de Supersport gezien? Damm Craig Jones :X Zag er echt mega sick uit toen die beweegloos op de baan lag. Ben benuwd, dude word in kunstmatige coma gehouden.

Voor de rest mooie wedstrijd evenals de Superbike.

Echt bizar om te zien. Hij ging er niet echt super hard af maar werd wel vol geraakt op de verkeerde plek.

Stukje van racesport.nl:

'Jones heeft bij de crash een zogeheten Cranial Trauma opgelopen en is daarvoor naar het Neurologisch centrum in London gebracht. Jones is nog bij bewustzijn gekomen maar is daarna snel weer in een kunstmatige coma gebracht vanwege vermoedelijk hersenletsel.'

Hoop echt dat hij er niets ernstigs aan overhoudt.

Las het ook net op FOK (http://sport.fok.nl/sport/nieuws/51854). Doet maar vies... Zeker na die close up van hem te hebben gezien toen hij daar lag.

Wie weet was hij op slag dood. Wordt vaker gezegd dat de coureur nog in leven is, anders moet de wedstrijd stilgelegd worden en ligt alles stil totdat de politie alle nodige vaststellingen gedaan heeft.

RIP Jonesy

Status
Not open for further replies.