MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
leuke race aan de kop, stoner was dus echt niet blij met rossi, zeker toen rossi hem een handje kwam geven onder bij parc ferme! die kop van Stoner stond zowat op uitbarsten.

het was miss wel erg wild van rossi, mja hij heeft geen keus.

helaas geen Pedrosa, nu vrees ik voor het kampioenschap, zeker omdat het een driemansgevecht is en er niet veel wordt weggegeven.:(

Godver, zat ik de hele dag uit de kijken tot de Motopg race, begint die, pleur ik na 2 ronden in slaap:+

echt kut voor stoner. was een mooie battle ! toch nog 2e geworden :P dat is dan wel weer mooi.
ook erg jammer dan pedrosa niet mee reed. dat kost punten!

het was miss wel erg wild van rossi, mja hij heeft geen keus.

Rossi reed gewoon z'n ding. Stoner zat er gewoon iets te dicht op, misschien remde rossi wat eerder magoed stoner kon het niet meer bijremmen en toen was het feest over.. iig zo zie ik het

Rossi reed gewoon z'n ding. Stoner zat er gewoon iets te dicht op, misschien remde rossi wat eerder magoed stoner kon het niet meer bijremmen en toen was het feest over.. iig zo zie ik het

Er dicht opzitten is logischer dan eerder remmen. Wat ik betwijfel hoor.
Wel vond ik Rossi erg agressief zijn plek steeds terug pakken nadat hij door Stoner steeds werd ingehaald. Daar kan Stoner van leren denk ik dan.

Geen Melandri meer denks.

(nog even over het aantal motoren per team;
Tijdens de WSBK reden er wel 3 fabrieksducati`s mee.
Bayliss, Fabrizio en Canepa als wildcard, dus het kan blijkbaar wel)

In de replay met de cam voorop zn motor leek het of hij rossi bijna raakte.. ging net goed :D

ik doelde ook niet op de valpartij, maar wat Tinne al zegt het terugpakken van de verloren plaats van rossi.

Suzuki rijdt het hele jaar al met 3 motoren. Neukirchner, Nieto en Kagayama, dus het kan zeker:)

Stoner remde iets later in als Rossi en toen raakte hij uit balans en belande heel zacht in de grindbak en toen wou hij te snel de baan weer op en viel om :p

Start; Stoner en Rossi rijden van de rest weg.
Wanneer Stoner Rossi voorbij gaat moet Rossi er de volgende bocht weer voorbij. Dit kwam vrij agressief over. Stoner verremt zich ergens en rijdt en gat met een baanrecord weer dicht (dit geeft mij aan dat hij ws weg zou zijn als hij Rossi goed voorbij zou zijn).
Stoner rijdt achter Rossi, ze remmen aan en Stoner`s achterwiel hopt...hierdoor mist hij de bocht en valt erg lullig omdat hij te snel weer de baan op wil. Gat met #3 (vermeulen) was erg groot, dus simpel tweede. Lorenzo bij de start nog een mega highsider.

Wel spannend, maar door de fout van Stoner een anticlimax. Rossi doet zijn show, Stoner terecht boos (op zichzelf?). Wel tweede in kampioenschap.

de fout
471382.jpg

471622.jpg

471623.jpg

471624.jpg

Mensen willen vaak sensatie ed. Ik zeg dat er geen vijandschap is.

471483.jpg

471616.jpg

Stoner is een homo. Gaat hij zeggen dat Rossi te agressief was.. Sorry maar dan moet je niet gaan racen.. elleboogje hier en daar kan geen kwaad.

Gelul.

Hij zegt niet dat hij te agressief is. Enkel moest Rossi voor elke volgende bocht Stoner weer voorbij. Dat is agressief. Dat is ook niet verkeerd, want het is ook niet de reden dat hij rechtdoor ging. Rossi gaf zelf ook aan dat het zo wel moest. Anders zou het het nog moeilijker krijgen.

Jij met je "Stoner is homo" :L
Ellebogen met 200+ km/u... moet kunnen :L

Niks gelul. Die gozer moet niet zeiken. Als het 1x niet naar z'n zin gaat.. gaat hij janken. Ik weet niet hoor hij rijd bij de motogp, niet bij de minibikes junioren klasse.

Niks gelul. Die gozer moet niet zeiken. Als het 1x niet naar z'n zin gaat.. gaat hij janken. Ik weet niet hoor hij rijd bij de motogp, niet bij de minibikes junioren klasse.

Elke rijder zal chagerijnig zijn als hij verloren heeft. Hij geeft niemand de schuld van zijn fout/verlies. Hij gaf enkel aan dat hij niet gewend was aan dat agressieve rijden door Rossi. Daaruit zal wel blijken dat in de motogp blijkbaar niet zoveel mensen dat doen.

Als Ducati fan ben ik ws niet geheel objectief, maar zo`n zeikerd is het toch niet?

Stoner zegt:

"Ik ben niet tevreden want ik heb een foutje gemaakt en dat heeft me de kans gekost om de race te winnen, maar ik ben wel van mening dat Valentino, ondanks dat hij een goede race reed, in het begin van de race soms TE agressief reed. We kunnen daar nu niets meer aan veranderen -het belangrijkste is dat we 20 belangrijke punten hebben gepakt en dat we, nadat we een paar races geleden al afgeschreven waren, de zomertop ingaan met ene reële kans op de wereldtitel. We hebben nog 25 punten achterstand, wat nog groot is, maar er zijn nog zeven races te gaan en er kan nog een hoop gebeuren," vertelde Stoner na de race.

Ik vind het jammer dat die jongen niet gewoon toegeeft dat het een toffe race was, en dat er eindelijk weer een keer een leuk gevecht is geweest. Ik vind Stoner altijd maar iets te arrogant..

God, heb je die chick van 'm gezien :~ Anyway ik zat echt op 't puntje van me stoel tijdens die race, en sprong op toen Stoner viel :+

"Stoner later stood by his claim that some of Rossi's moves were 'aggressive' - while taking full responsibility for the accident that ultimately cost him a chance of victory"

"We [Rossi and Stoner] were side by side much of the race," said Stoner. "There were a couple of moves I wasn't very happy with. Valentino was riding a great race and was very defensive and hard to pass. He wasn't making any mistakes. I was basically trying to find the right place to get past.

"I thought the passing was a little rough. I've done a lot of overtaking moves, and there were a couple of passes which were some of the most aggressive I've seen in a long time," he explained. "Just a couple I wasn't happy with. The others were fine - clean side by side.

Ik vond ze ook niet allemaal netjes. En het waren zeker geen Rossi style inhaalacties.
Dus.

Status
Not open for further replies.
Back