This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Die ene actie waarbij hij over de curbstones vloog en een stuk zand mee nam was wel iets té vind ik. Opzich was het wel logisch dat Rossi zo zat te pushen om Stoner voor te blijven, want die moet je gewoon niet weg laten gaan. Dit bleek ook wel uit de vorige wedstrijden.

En opzich vind ik het niet gek dat Stoner zo pisst was, zou ik ook zijn als ik zelf zon fout had gemaakt Maar hij was volgens mij niet boos op Valentino.

Die laatste bike was van Edwards?

Ik ben geen echte kenner , maar wat ik zag was dat Stoner juist de agressieve rijder was.
Dit kon je mooi zien in de digitale meters van throttle en brake.
Stoner was degene die steeds hard remde en eerder vol op het gas ging.
Rossi remde beheerster op de bochte aan en gaf ook soepeler gas.

Het gaat om marginale verschillen , maar het geeft wel een beeld van een rijstijl.
Ook was het niet de 1e keer dat Stoner problemen had met die achterband , hij gleed wel vaker wat opzij.

De Duc was overall iets sneller , maar Rossi heeft beter gereden. Anders had Stoner niet steeds een miniscuul slippertje en uiteindelijk zn uitstapje.

Ik doelde meer (en ik denk ook anderen) op de manier van inhalen en het moment.
Voor elke volgende bocht na de inhaalactie van Stoner moest Rossi er weer voorbij.
Niet 2 bochten wachten en op een betere plek maar gewoon direct er weer voorbij.

Niet meer als logisch , Rossi weet ook wel dat die duc sneller is. En als je dan een gaatje krijgt ben je weg.

Maar Stoner gaf die ruimte ook. Als je dat een 1e keer ziet dan zorg je dat het een 2e keer niet gebeurt.
Zegt ook een hoop over Stoner zijn inhaalactie. Op top er voorbij knallen , maar niet de bocht dicht kunnen trekken.

Ik ben geen fan van iemand , vind het alleen mooi om te kijken.
Maar die rijstijl viel me gewoon op.

Als Stoner toch homo is, wil ik z'n chick wel :~ :#

Rossi champ 2008 +ralf+ je komt dr wel!!!

Als Pedrosa 2de wordt is die ook niet blij, en terrecht. die gasten rijden om te winnen en zeker niet voor een 2de plaats. dat Stoner kwaad is na de race siert hem juist. zo zou iedere sportman moeten denken. kan het NL elftal nog wat van leren maar dat is een ander verhaal

Edwards weer beschamend, hele jaar gaat wel lekker en nu begint ie weer in te kakken en dan al zeker je thuisrace, slechtste resultaat van het seizoen onderhand.

en wat Michelin weer heeft gedaan dit weekend, ben het echt moe aant worden, doe toch allemaal dezelfde banden.
op een gegeven moment heeft Hayden met een opgesneden slick moeten rijden, omdat er in de banden die ze als keus hadden, niks fatsoenlijk was. geen temperatuur in te krijgen, vandaar de crash van Lorenzo. Hayden was ook nog helemaal uitgeflipt voor de race een keer op iemand van Michelin dat het weer 1 teringzooi was, en dat zie je niet vaak bij hem, dus het is echt serieus.

GVD gemist

Rossi gewonnen dus ? Stoner onderuit ? What happend ik wil herhaling

8P Je hebt echt een geweldige race gemist:winner:
Geweldig hoe Rossi rijdt, zoals hij dat alleen kan...
Ik heb echt onzettend genoten, en als Rossi fan vond ik het echt jammer dat Stoner viel had nog willen genieten van de battele tussen hun 2.
Ik vond ook idd dat Rossi erg agressief reed, mja dat moest gewoon Stoner was gewoon sneller en kwam gewoon iet langs en als ie het deed zag rossi toch een 'gaatje' en gooit de motor erzo tussen. Dat is gewoon racen-:-

Rossi zou hij zijn 8ste wereld titel gaan behalen????:W

Rossi heeft het slim gespeeld. Hij moest wel constant counteren, omdat hij die Duc anders nooit had kunnen volgen. 4 tiende in de kwalificatie sneller, en daarbij reed Stoner constant die tijden in de training. Als Rossi niet binnen 3 a 4 bochten zou terugvechten naar P1, dan had Stoner zeker weten weggelopen. Die ene actie in waarbij hij vol door het zand ploegde en hem weer voor Stoner kwakte :W

Pff jah mijn hartslag schoot opeens naar 200+

Rossi! +ralf+ Koning! :W

En over dat té agressief; Dat is juist mooi, dat ze soms iets te ver gaan, even naast de baan etc, dat is racen imo.

Last edited:
Kheb voor het eerst een hele wedstrijd gezien, en ik vondt het echt vet, hoe Rossi reedt bijvoorbeeld :W!

Ik ga het zeker vaker kijken nu iig !

halverwege de race in slaap gevallen :X weet iemand waar je de herhaling kan zien oid.?

Lorenzo ging er trouwens erg hard vanaf...

Rossi! +ralf+ Koning! :W

En over dat té agressief; Dat is juist mooi, dat ze soms iets te ver gaan, even naast de baan etc, dat is racen imo.

moet je eens in de superbikes kijken

defensief en offensief rijden hoort bij racen , als ze echt beginnen met elkaar eraf van de baan te drukken word het pas agressief IMO..

echt supergave wedstrijd idd , alleen jammer dat stoner te wijdt ging en eraf viel , het was echt spannend

laguna Seca is IMO een mooi circuit!

wel jammer dat het nog vrij laat was..

over die agressie, in de motogp is geen plaats voor agressie, enkel netjes rijden op de gewenste lijn.

Wil je agressie dan moet je naar SBK kijken, daar MOET agressie, en is het toegelaten.

Status
Not open for further replies.