ik zie binnekort suzuki of kawasaki ook nog wel de stekker uit de hele zooi trekken. men verlangt dat deze teams meer motoren inzetten, maar suzuki wil er niet hard aan en kawasaki kan het financieel niet zegt men.
ik weet het allemaal niet hoor.
het hele 800cc gebeuren heeft het verkloot.
de races zijn er zeker niet leuker op geworden. teams hebben heel veel moeten investeren in de blokken.
crashes worden alsmaar zwaarder. minder teams door de 800cc, denk aan Team KR, en nog een amerikaan die iets wilde beginnen met 990cc en toen kwamen de regelementwijzigingen, toen kon die dat ook al afblazen.
zoveel idiote elektronische systemen, dat het niet eens meer allemaal in de hand van rijder ligt. zie sommige toprijders op de 990cc, waar zijn die nu gebleven?
kijk naar het WK Superbike, er rijden er heel erg veel mee. sommige teams met 3 motoren. en de toekomst van de WSBK is ook om vrolijk van te worden. zo komen er Aprilia, BMW, KTM weer allemaal bij de komende jaren.
en de banden he, dat zal alsmaar een grotere discussie gaan worden. beter gaan ze naar 1 merk. van mijn part tractorbanden, als het maar 1 merk is, heb je dat gezeik alvast minder.