This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Ik helemaal thuis blijven voor de race, val ik 5 minuten voor de start in slaap. weet iemand waar ik een herhaling kan zien.

geweldig hoe jij altijd reageert als het over Pedrosa gaat9||6

Idd. Beetje lomp eigenlijk gewoon dat je je meteen aangevallen voelt wanneer iemand zijn mening geeft.

En verder :W mooi dat Rossi nog ff laat zien dat ie nog lang niet aan de kant gezet hoeft te worden. Mijn held :love:

Ik heb de race gemist trouwens helaas... ik wil ook herhaling zien. Iemand een tip ?

Dat sommige mensen hier Pedrosa kraken komt volgens mij ook door de opperPedrosa fan zelf.

Idd nooit Valentino rossi afschrijven omdat hij te oud zou worden...
In 2008 pakt hij zn 8ste wereldtitel:W
Lorenzo hoef ik niks over te zeggen gewoon:W

Toffe race gezien, Rossi megasterk! Blijf me wel verbazen over die Lorenzo, hij reed naar die lui voor hem toe en ging er ook direct zonder al te veel problemen voorbij

Dat sommige mensen hier Pedrosa kraken komt volgens mij ook door de opperPedrosa fan zelf.

Neej dat komt gewoon doordat Pedroso gewoon niet kan rijden, begint het beetje te regenen word ie bang. En het ergste van alles hij word gewoon ingehaald door iemand wat niet eens kan lopen, en een stoel nodig heeft op het podium:+

Haha ik ook, als ie dan dit meisje onderweg zou tegen komen...
Kan hij haar zijwieltjes afpakken, en aan Pedrosa geven voor als het op Muggelo gaat regenen8P

Wat is dat toch trouwens met Dennis en Pedrosa ?

Is die gast een verre neef van je ofzoiets ? Elke keer als iemand pedrosa roept, wordt ie helemaal gek 8P

Dat je het leuk vindt dat een rijder wint.... ok.... maar je kan het ook overdrijven weet je.

Hangen er bij jou thuis ook pedrosa posters op de wc enzo En draag je boxers met kleine pedrosatjes erop :+ Elke dag in repsol-honda shirts naar school

whahahhahaa;D

dat wil je helemaal niet weten

nu overdrijven jullie toch een beetje hoor, vandaag heb ik pas 1 keer wat gezegt er over

en het kampioenschap is nog heel erg lang, Rossi heeft um nog lang niet in de bag!
is trouwens iedereen Stoner alweer vergeten, ik hoor er niks meer over haha

trouwens, op Mugello rijdt er een derde Repsol Honda mee. Tady Okada gaat meerijden met een nieuwe Honda met het Pneumatische kleppen blok. daarna zal beoordeeld worden of ze het nieuwe blok daadwerkelijk gaan gebruiken.

oh nee hoor Tinne, ik zeg niks geks over Stoner. ik had vandaag minstens een podium verwacht van hem, maar helaas, had liever hem zien winnen dan Rossi, was beter geweest voor Pedrosa

nja Stoner kan nog wel kampioen worden hoor. een valpartij of crash met gevolgen is cruciaal, zeker in deze periode van 7 races in 9 weken. seizoen is nog zooo lang, gelukkig maar

Jongens jongens jongens, zit Dennis eens niet zo te pesten! Perdrosa is gewoon een geweldige rijder waar iedereen respect voor zou moeten hebben. Hetzelfde geldt voor Lorenzo & stoner, alleen zijn die net een tikkeltje arroganter (Lorenzo heel veel tikkeltjes zelfs)

Ik zie Rossi ook liever winnen, maar als hij dit jaar nog kampioen wordt moet hij iig echt gaan stoppen omdat hij volgend jaar gewoon van alle kanten voorbij wordt gereden door de jonkies denk ik. Rossi heeft gewoon niet meer dat 'magische' wat hij altijd heeft gehad, tot op de laatste ronde gewoon met iemand 'spelen' en hem dan gewoon voorbij rijden.

Ik zie Lorenzo idd ook nog wel heel erg ver komen, vind het alleen jammer dat geen van de nieuwe rijders Rossi qua gedrag/show naar de fans toe ooit zal evenaren.

Status
Not open for further replies.