This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
ik denk dat honda repsel een probleem heeft met hun nieuwe fietsen.

ze laten voor komend weekend "even" 2 2007 model invliegen

Ik hoop rossi!! trouwens zit er veels te veel electra op zo'n ding.

Vroeger dacht ik met F1 auto is dit allemaal mogelijk maar met een motor niet.
Blijkt dus allemaal mogelijk

idd de fotos met kunstlicht zijn echt supertof

ik denk zelf ook stoner op 1 en rossi zal wel in de buurt zitten maar ik hoop dat hopkins ook wat leuks doet

wat is er zo raar aan de tijden dan?

start van de race is zondag om 9 uur savonds, kwali is morgen om 9 uur.
kijk maar gewoon naar eurosport. dan zie je tenminste alles ipv dat ik huub stapel of froukje de both hoor lullen over motogp:L

wat is er zo raar aan de tijden dan?

start van de race is zondag om 9 uur savonds, kwali is morgen om 9 uur.
kijk maar gewoon naar eurosport. dan zie je tenminste alles ipv dat ik huub stapel of froukje de both hoor lullen over motogp:L

Maar dat commentaar op eurosport...
Als een boer met kiespijn..:X
Ik gok op
Rossi
Toseland
Stoner

Waar kijken jullie dat? Ik kan nml nergens vinden dat ik iets kan zien.. Alleen zondag om 17.30 op RTL5/7 dacht ik

Vind het maar vreemd dat de "rookies" zo snel al bij de eerste race kunnen mee draaien op gp fiest..
Mischien zit er dan toch een kern van waarheid in wat Mr Rossi en Melandri en Capirossi zeiden over nintendo rijders...

ja er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, maar ik denk ook wel dat Lorenzo en Dovizioso over meer dan genoeg talent beschikken om lekker mee te rijden.

en ze moeten het maar onder ogen zien en accepteren, want het zal toch niet veranderen. en denk je nou echt dat Lorenzo het wat boeit, die lacht die oudjes nog eerder uit:W

Ik bedoel meer dat het "speciale" van de koningsklasse er volgens mij af is...
Elke courreur uit de racerij kan er nu wel snel mee rondgaan... Dat was toch stukke anders als met de 500 cc en ook nog de 990cc.

klopt wel.. daar ben ik het ook mee eens maar een voordeel is wel dat de races nu ws behoorlijk spannend gaan worden

klopt wel.. daar ben ik het ook mee eens maar een voordeel is wel dat de races nu ws behoorlijk spannend gaan worden

Ik denk het net niet.... Ik denk dat je nu van die optochten gaat krijgen zoals vorig jaar al een beetje was...

de races waren voorheen idd veel spannender. ik hoop wel dat het langzaam aan ook zo met de 800cc zal gaan worden. en niet op het 2007 niveau blijft hangen.

kijk nu al alle Superbike en Supersport races, zul je zien dat ik dat dan echt veel vetter ga vinden.

Status
Not open for further replies.