Ik heb ook een tijdje over die electronica zitten denken, maar? Waarom kan een Rossi bijvoorbeeld dan niet sneller zijn dan Stoner? Het ligt toch alleen aan electronica? Rossi heeft toch ook een heel team achter zich?
K vond het jammer dat ze van de 500 cc 2-takt naar 990 cc 4-takt zijn gegaan...
Tis denk ik ook een kwestie wat tussen de oren zit...
Als je fiets zo plat ligt in een bocht, dan zeggen je hersens je dat je niet meteen vol gas kunt geven..
Stoner bv heeft altijd met Tc gereden, en daardoor ook veel vertrouwen erin heeft die zet gewoon het gas erop.
Daarom noemt Rossi en Melandri hem ook de winnaar van de tractioncontrol generatie
Dus jij wil mij vertellen dat Stoner sneller is dan Rossi, omdat hij gewoon het gas er op zet en Rossi dat niet durft?
Wanneer gaan mensen nou eens toegeven dat Ducati technisch gezien gewoon een sterker team is dan Yamaha?
Constant dat argument, 'ja maar stoner gebruik traction control'... Maar waarom kan die fucking Rossi dat dan niet?
maar ik zou niet direct zeggen dat Ducati nou zo geweldig is tegenover de rest. Stoner doet het idd super, maar waar zijn de andere Ducati´s? volgens mij moeten we dan alweer een heel stuk naar beneden op de tijdenlijsten kijken, tot nu toe met de trainingen wel te verstaan.