DUS: Stoner is gewoon donders goed? Oftewel, het cirkeltje is weer rond, Stoner rijdt niet alleen zo goed door de electronica...
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, het zal ongetwijfeld een combinatie van beide zijn.. Stoner die heel goed is en de electronica die juist is afgesteld.. Dus ik vind domweg dat het komt door de fouten of het gebrek aan goede techneuten van het Yamaha team en niet door de electronica zoals de Rossi fans willen zeggen
Stoner: Pedrosa grootste concurrent
Casey Stoner denkt dat Dani Pedrosa zijn belangrijkste concurrent voor het nieuwe seizoen is. De Australische wereldkampioen schuift het gevaar van Valentino Rossi achteloos terzijde.
Pedrosa
"Vorig was het niet Valentino Rossi die als tweede finishte," zegt Stoner in de Italiaanse sportkrant Gazetta dello Sport, "ik heb dus meer te duchten van Pedrosa."
Oorlog
Het is niet de eerste keer dat Stoner in het voorseizoen een psychologische oorlog voert met Rossi. Eerder deed de 22-jarige Ducati-coureur al soortgelijke uitspraken. Tot nu heeft Rossi zich gedeisd gehouden en is niet ingegaan op Stoner's opmerkingen.
K vond het jammer dat ze van de 500 cc 2-takt naar 990 cc 4-takt zijn gegaan...
Wat Tinne zei + meer sponsorplaats.Waarom hebben ze op de zijkant eigenlijk geen nummer meer staan?
Wel toffe pics idd.