"The race today was so boring that I almost fell off at Doohan corner to give some excitement!”
dacht post ze ff voor Siroj, die het blijkbaar niet had gezien
Rossi? hoe kom je daar dan bij
Hij stopt gewoon omdat hij het goed vind geweest.
wel mooi om uit jezelf te stoppen na een glansrijke carriere, zover komt het bij vele rijders niet, die worden vanzelf werkloos
me dunkt, kampioen op 3 verschillende Ducati's, grandioos sportman
Ten Kate ook weer goed gereden vind ik, Checa podium en in race 2 ook podium zeker gehaald, mits Xaus niet voor zijn neus onderuit gleed, moest uitwijken en daardoor ver terug zakte.
Jonathan Rea ook een goede aanwinst denk ik zo, moest nog wennen aan de superbike, voornamelijk op het remmen. hij remde alsof hij nog op de 600 zat, maar toch goed presterend en niet bang het gevecht aan te gaan met de ervaren jonges.
en tjaa in de SSP, Sofuoglu en Pitt veel te snel voor de rest, zo bleek helaas,
Ik zie ook dat Stoner en Rossi vaak bij het ingaan van de bocht even een voetje erbuiten steken, waarom doen ze dat eigenlijk? Aanwensel of balans terug bregen ofzo? Mischien dat iemand dat weet.
dat was niet Rea, dat was Leon Haslam, doet ie altijd. is gewoon zijn stijl.
Ik heb wel eens gehoord in een interview met rossi, dat het niet zoveel te betekenen had zei hij, maar het was meer een gewoonte.
Sofuoglu heeft dit jaar Superbikes gereden. dat viel zwaar tegen en kon er niet echt aan wennen. vandaar dat miss vele hem niet meer gezien hebben. hij heeft idd een zwaar jaar gehad. 1 van zijn broers is om het leven gekomen idd en een andere broer al eerder een keer. nu heeft hij geruild van fiets met Rea voor komend jaar en de afgelopen race dus ook al.
helder
dat was niet Rea, dat was Leon Haslam, doet ie altijd. is gewoon zijn stijl.
Ik heb wel eens gehoord in een interview met rossi, dat het niet zoveel te betekenen had zei hij, maar het was meer een gewoonte.
Sofuoglu heeft dit jaar Superbikes gereden. dat viel zwaar tegen en kon er niet echt aan wennen. vandaar dat miss vele hem niet meer gezien hebben. hij heeft idd een zwaar jaar gehad. 1 van zijn broers is om het leven gekomen idd en een andere broer al eerder een keer. nu heeft hij geruild van fiets met Rea voor komend jaar en de afgelopen race dus ook al.
helder