Dennis.H
Dani Pedrosa
9||6
Hayden heeft wel een titel gepakt, Pedrosa niet..................
tellen 125 en 250cc niet mee dan.
ze worden naar mijn weten altijd gewoon meegetelt hoor
9||6
Hayden heeft wel een titel gepakt, Pedrosa niet..................
wie heeft er races gewonnen in 2007 en 2008 op de Honda? juist, volgens mij ben jij hier nu degene die de ogen maar eens moet openen, vergelijk geen appels met peren en kijk eens puur en alleen naar Honda. er is maar 1 rijder van Honda die Rossi en Stoner nog heeft kunnen bedreigen. voor de rest niemand, laat staan iemand van kawa of suzuki of de klantendrollen.
schei toch uit, werkelijk.
het enige waar men hier goed in is, is in het afzeiken van pedrosa.
gaasjeblief de nummers 4 tot en met nummer laatste afzeiken. die hebben toch werkelijk niks laten zien TOV de nummers 1 t/m 3, zo zie IK het niet, mja vele hier kijken alleen naar de winnaars, vorig jaar stoner en voor de rest altijd Rossi. dat is natuurlijk niet waar, wat ik nu zeg, want ik heb het altijd alleen maar over pedrosa.
wat ik hier ook zeg, het is in sommige ogen nooit goed, terwijl ik ook heel vaak een subjectieve mening geef, vaak als een van de weinige die alles bekijkt van de motorsport en hier ook wat benoem met een paar andere fanatiekelingen.
dat Rossi de beste is, dat weten we allemaal inmiddels wel, maar betekent dat dan dat ik niks mag zeggen over Pedrosa?
schei dan ook uit over alle andere rijders, en noem dit topic: het Valentino Rossi Topic.
denk dat ik er maar eens ga stoppen met het scooterforum om hier te reageren. heb hier niet zoveel zin in, jammer, het heb het altijd goed bedoelt.
Samenwerking tussen hem en Pedrosa was er niet. “We hebben elkaar niet gesproken”, grinnikte Dovizioso.
Quote: Samenwerking tussen hem en Pedrosa was er niet. “We hebben elkaar niet gesproken”, grinnikte Dovizioso.
Ik vind Pedrosa maar een ongelofelijke arrogante lummel! Sorry DennisDat verbaasd me echt niks. Net als die hele "rel" die er laatst was over de data van de motoren. (http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...t1608-hayden-hits-back-at-puig/?&R=EPI-103619)
Vind dat Pedrosa een keer af moet van die Alberto Puig die m altijd maar in bescherming neemt. Ook al is dat de man die ervoor gezorgd heeft dat Pedrosa nu is waar die is maar toch. Heb respect voor Pedrosa z'n rijkwaliteiten maar alles wat hij daarbuiten doet komt gewoon niet over...in mijn ogen zonde.
Btw Nakano rijd volgend jaar voor Aprilia in het WSBK
http://www.aprilia.com/en-US/News/10513/Nakano_contract.aspx