MotoGP en SBK seizoen 2008 & 2009 (2)

Valencia test - dag 2
1. Nicky Hayden, Ducati Marlboro Team - 1´48.287
2. Andrea Dovizioso, Repsol Honda - 1´48.296
3. Marco Melandri, Kawasaki Racing Team - 1´48.786
4. Niccolò Canepa, Alice Team - 1´49.917
5. Mika Kallio, Alice Team - 1´50.275
6. Toni Elias, Team San Carlo - 1´54.057
7. Loris Capirossi, Rizla Suzuki MotoGP - 1´57.322

Ben benieuwd wat Dovizioso gaat doen volgend jaar.. Denk dat we wel wat van m kunnen verwachten.. :)

Kijk er in ieder geval wel naar uit, vind m tof! Hij rijd mooi..

idd vind ik ook.. die moest het in de 125 en 250 ook altijd van zn stuurkunsten hebben omdat die honda's altijd te langzaam waren.. en toch nog vrij succesvol!

hoop dat er toch wat meer boeiende races zijn dit jaar.. beter gooien ze de traction control in de ban

Catalunya was leuk, Laguna was leuk?.. rest weet ik echt niet meer :d

nog steeds in mijn ogen een van de betere rijders hoor. zeker in die 990cc tijd, vond hem altijd veel beter dan Hayden. Als hij op de Fabrieks Honda had gezeten had er meer ingezeten dan op die klanten honda. want al heeft Hayden een titel, Melandri heeft wel meer races gewonnen en op ogenschijnlijk minder materiaal;)

hopelijk voor hem meer geluk bij Kawasaki

Je vergelijkt ook echt iedereen met Hayden he :D
Ben het er wel mee eens dat Melandri gewoon erg goed kan rijden. Echt zonde dat hij z'n weg niet kon vinden op de duc. Het lijkt er op de Kawa al iets meer op gelukkig.

Blijft de motogp volgend jaar uitgezonden worden door rtl? Vind het zelf niet zo erg dat het bij eurosport weg gaat. Al zullen we dan ws helaas geen volle 125cc races meer zien. Hoop dat het wel bij de bbc blijft. Dat commentaar blijft toch echt het leukste.

Wordt echt een leuk seizoen volgend jaar in de motogp en wsbk. Veel nieuwe rijders en nieuwe teams is altijd leuk.

Qua Melandri...ik vind hem een goede rijder maar ik denk dat de kawa zwaar teleur gaat stellen. Als je anthony west hoorde over hoe slecht de kawasaki ontwikkeld werd hou ik mn hart vast. En bovendien is de kawa nooit echt wat geweest in de motogp, betwijfel of dat gaat veranderen.

Je vergelijkt ook echt iedereen met Hayden he :D
Ben het er wel mee eens dat Melandri gewoon erg goed kan rijden. Echt zonde dat hij z'n weg niet kon vinden op de duc. Het lijkt er op de Kawa al iets meer op gelukkig.

Blijft de motogp volgend jaar uitgezonden worden door rtl? Vind het zelf niet zo erg dat het bij eurosport weg gaat. Al zullen we dan ws helaas geen volle 125cc races meer zien. Hoop dat het wel bij de bbc blijft. Dat commentaar blijft toch echt het leukste.

vaak wel ja, omdat ik hayden een overschat rijder vindt. hij werkt erg hard, dat is prijzenswaardig, maar bereikt hij dan ook wat. de mechanics van de teams en van de banden vinden rossi pedrosa en stoner de meest duidelijke rijders. hayden rijdt vaak 100 ronden en dan vind hij iets om het de volgende race weer te laten afweten.

daarom vergelijk ik vaak iemand met Hayden, en ook omdat hij grote bek heeft over pedrosa en zijn "fans" met hem mee;)

Wordt echt een leuk seizoen volgend jaar in de motogp en wsbk. Veel nieuwe rijders en nieuwe teams is altijd leuk.

Qua Melandri...ik vind hem een goede rijder maar ik denk dat de kawa zwaar teleur gaat stellen. Als je anthony west hoorde over hoe slecht de kawasaki ontwikkeld werd hou ik mn hart vast. En bovendien is de kawa nooit echt wat geweest in de motogp, betwijfel of dat gaat veranderen.

met een goede rijder die de fabriek genoeg feedback geeft kan elk team hoger komen.
yamaha deed altijd al mee..maar heeft met goede rijders ook in 1klap goede zaken gedaan een paar jaar geleden.

honda is een topmerk en doet het altijd goed..toch is het even de draad kwijt en zijn ze al 2jaar titelloos.
komt denk ik ook door de rijders...waarbij iedereen pedrosa de hemel in prijst en die het dit jaar nog niet waargemaakt heeft.

daar kan iedereen toch wel de rede van zien.

vorig jaar was Stoner gewoon oppermachtig en de Honda presteerde ondermaats.
dit jaar was de Honda gewoon goed, alleen halfweg het seizoen ging het mis, door de crash in Duitsland en daarna het waardeloze optreden van Michelin.
maakt ook niet uit, volgend jaar nieuw seizoen, nieuwe kansen voor iedereen:)

vaak wel ja, omdat ik hayden een overschat rijder vindt. hij werkt erg hard, dat is prijzenswaardig, maar bereikt hij dan ook wat. de mechanics van de teams en van de banden vinden rossi pedrosa en stoner de meest duidelijke rijders. hayden rijdt vaak 100 ronden en dan vind hij iets om het de volgende race weer te laten afweten.

daarom vergelijk ik vaak iemand met Hayden, en ook omdat hij grote bek heeft over pedrosa en zijn "fans" met hem mee;)

9||6
Hayden heeft wel een titel gepakt, Pedrosa niet..................

Back