Most Wanted Sprinters: Speed Slidah

Dennis.

Retired
Ik heb de pagina even aangepast voor nu;

De scooter is Gestolen in de nacht van 3 op 4 maart te Lelystad..

Het gaat om:

Afbeelding0162.JPG


Startje.JPG


Afbeelding0202.JPG


Heb je Tips? PM/mail/bel me!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

1e Post denks..

Echt een brute slidah man (beetje breezer :p), je zal nu wel betere tijden rijden denk ik zo :D Kom je trouwens ook naar RAM? Wil hem wel even zien man.

Succes er mee.
 
Ik mis em nu al !:(

Gelukkig mocht ik altijd ff knallen van je zei je al!:#

hoop tot snel gast en succes met je examens!
 
Waarschijnlijk niet, ik zit met me Examens..:(
Thnx in ieder geval:)

Ajoh, ik zit ook met examens :+ Maar ik woon ook maar 10min van de meeting af,
maar ben wel benieuwd wat je nu scoort kwa pks/tijden, of zal daar niet veel verschil in ziiten? :D

Succes met examens.
 
Niet echt mijn style, een kant en klaar scooter kopen. Als ik dit niet wist had ik je zo voor Titus aangezien:p. Mjah het is wel een leuke slider:W.
 
Hij blijft vet deze slider ookal ben je z'n 3e baasje ofzo, ik hou er wel van als vette projecten in de scene blijven.
 
Thnx Allemaal voor de mooie reacties!:*

@michel: Op Stein waren idd al meerdere mensen die dachten dat ik Titus was:D

@Sjoerd: Bedankt voor de foto! :p
 
Inderdaad beetje plug & play dit. Zag je nog rijden op de terug op de snelweg. Ziet er wel leuk uit.
 
Nou ik vind het niet erg dat iemand dingen koopt die eigenlijk kant en klaar zijn enkel nog blok en knallen. Iedereen zijn eigen ding en vind het zeker niet erg dat ie nog op de scene blijft vind het zelfs erg leuk zo blijven er te minste nog sliders over :)
 
Nou ik vind het niet erg dat iemand dingen koopt die eigenlijk kant en klaar zijn enkel nog blok en knallen. Iedereen zijn eigen ding en vind het zeker niet erg dat ie nog op de scene blijft vind het zelfs erg leuk zo blijven er te minste nog sliders over :)

Er zijn zeker nog genoeg dingen die ik kan veranderen, ik vind de lamborghini lak alleen supermooi, dus dat laat ik wel lekker zo!

Zoals J-tuning al aangeeft, er zit nog wat lakschade hier en daar, komt ook mede omdat er een vrij zware alumium plaat zat, die ik eraf heb gehaald, daar komt wel een nieuwe voor, maar degene die erop woog 5 kg, en dat vind teveel..

Verder zijn er nieuwe Sliderpads van BCD Besteld:p

Iedereen bedankt voor de reacties verder;)
 
Back
Top