This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Verlengen zou hem echt goed doen, en dan misschien nog wel een Area51 Veersysteem er tussen door gooien haha. Maar ben nog steeds verliefd op die oranje kleur.(Als je snapt wat ik bedoel )

Maar hopelijk gaat het dit jaar goed komen, en hopelijk ook mooie tijden zoals bij de vorige meeting.

Als ik ga verlengen denk ik niet dat er een area systeem komt, allemaal wel leuk en aardig en dope etc. Maar liever de stevigheid en comfort van Fournales :W.

Heerle reed die best lekker, kijken wat die straks doet. Daarna niks meer aan gedaan...
Me tijden van Meppel waren niet zo, was 112'ste geworden ofzo . Niet dat mij dat intresseert, kan met een blikvanger ook leuke tijden rijden. Hij rijd nu iets beter dus we zullen zien.

Nu nog even gauw op 1 oor en dan om half 7 weg.

Tot half 10 .

Was er weer wat mis met je evo jordy?? Je ging ineens van het gas af tijdens een sprint :? Zag er erg geil uit, zoals ik je al zei...

Vind hem in het echt stukken mooier dan op foto! :W

eeey Jordy ,

erg mooi ding , ennuh hij rijdt goed man !! en loopt volgensmij wel aardig constant nu , ik spreek je nog , check BTW je tel , ik spreek je ,

ltz Michael.

hey jordy

je beta blijft geil:~

leuk om je nog gemeet tehebbe
ma kom nog steeds tekort
binne kort tog ma is me cilinder naar weg brenge:7

Echt die kleur :love:

Waneer ga je net zoals DJ banken met het Pssssstttt ??

Btw op die 2e foto.. staat die 5 nou zo krom op dat verkeerdbord :+

Bojt
Thnx voor de foto's man :W, echt mooi. Vooral de eerste :~.

evokillerbeerox
Snel weer een sprintje trekken .

STR8ROX
Beta rijd eidenlijk is een keer redelijk, behalve 1 sprint deed die erg raar :X.
Maar wil binnenkort als het niet zo druk is met de meetings wel aan het gas gaan.

En op dat bord staat idd zoals martijn zegt een 6.

Naar Driewegen geweest dus, heb het wel naar me zin gehad.
Niet zo druk als Meppel dus dat scheelde.
Hij reed opzich wel goed, moet alleen wel goed hard aan me start werken.
Heb vaak valse start en ik ga altijd terug van het gas maar kom niet omhoog.
Waarom ik dat doe weet ik niet, gaat automatisch :X.

Jordy een filmpje voor jouw

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ixi6-EgOUvk"]YouTube - Furious Beta Sprint op SBO Driewegen[/ame]

Spreek je

MzzL Jeroen W.

Ejj jordy . We hebben leuk gezwaait afgelopen zaterdag :* . Volgende keer kom ik ff goed naar je beta kijken .

Je ark zag er goed uit.
Reed ook wel aardig volgens mij..

Kijk alleen de volgende keer wel wat beter uit als je van een berg af gaat rennen Sorry maar ik moest er echt wel even om lachen*D

raceroxie
Ik moest me toch nodig pissen man :X, die was echt wel lelijk .

Willy
Watskeburt met die foto's? lijkt wel rood gek.

Status
Not open for further replies.