This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Alsof ze serieus zo dom zijn om een beetje vd kleur te laten zien, per ongeluk of express. Jordy laat het zien wanneer hij het laat zien,

Hoezo verkeerde kleur? hijs toch kk vet man

Je vind het wel heel interessant ofnie dat jij de kappen hebt gespoten. Lekker boeiend wat het word laat het gewoon weten als het zo ver is. Dat kinderachtige gedoe altijd(Mja moesk ff zeggen had natuurlijk ook niet kunnen posten)

Verder ben ik natuurlijk wel benieuwd

Achjah verschil moet er wezen, ik vond het paarse een toffe kleur.

Jongens heb is effe geduld man, ik moet zelf ook altijd wachten iedereen vind het kut . Heb de kappen gehaald en meteen op de vliering getieft.
Ze komen er wel weer vanaf wanneer het moet, en als de zon schijnt.
Nu zie je er toch geen flikker van :*.

Oi

EDIT:/ Met flits zie je het trouwens wel

Last edited:

9||6

gejank? volgens mij vraag je er zelf om maarja..

ontopic : ben benieuwd naar je kappen kleurtje! hopelijk komt alles ook nog goed met je blokkie en kan je lekker sprinten @ meppel

Jongens laat het lekker, de kappen komen wel wanneer de tijd ervoor is.

Wat nu belangrijk is, is het blok.
Ben wel al een stuk verder, heb het blok nu zelf getuned en ben er zeer tevreden over.
Weet nu ook meer over de HPI, de bobine is stuk vandaar dat die niet meer vonkt.

Oi

Dit is sinds een héle lang tijd dat ik hier weer eens rondkijk (projecten dus) en leuk om te zien dat het nog steeds zo hot is.

Krijg bijna zelf de kriebels weer, maar toch is deel te lol er toen af gegaan omdat het toen werd en nu is: de golf gti scene. Iedereen komt met (nagenoeg) met dezelfde mods, je kan het zo opnoemen en heel veel is nu kant en klaar te koop, wat vroeger allemaal van eigen makelijk moest komen.

Vooral Stage6 en TNT hebben hier een flink aanbod in. Maar goed, zo gaan die dingen

Toch leuk om weer eens te zien.

idd wat is dat nu weer voor een nutteloze info?

maar jordy kijk eens naar buite zonnetje schijnt dus.. nee kijk zelf maar waneer je de kappen post al het maar goed komt met de beta

suc6

Heel verhaal...

Hmm sorry dat ik het zeg, maar volgens mij is dit niet echt een plug en play scootertje.
Ben er nu al zeker 3 jaar mee bezig en ik kan je vertellen alles is wel onder de loep genomen of aangepast. Maarjah meningen verschillen.
En ik snap je niet "GTI golf scene" over een sjonnie auto gesproken...

ssp rox
Alles ligt in de loods, kappen komen wel .
Komt vast wel goed, even doorbijten.

Alles komt goed Jordy Kijk maar naar mijn straatwrak , na 7 maanden beunen/bloed/tranen en weet ik veel wat rij ik toch wel even op me achterwiel in de straat haha.

Dus gewoon het beste er van maken en dan sta je over een maandje lekker aan de start !

Maar die foto van die kappen mag nu wel even opschieten :W, anders kom ik persoonlijk langs (weet waar je woont )

Als ik even op Folkert@MinaRally mag reageren:

Ik vind dit nou niet echt een std. scooter zoals jordy al zei: Niet echt Plug&Play. Want het is gewoon een enorm mooie special scoot ! Helemaal die achterkap Die is helemaal geen P&P. Maarja, als je denkt dat je het beter kan (ook al zeg je het niet) zien we graag je project page verschijnen. hehe

Misschien reageert hij dáárom juist weer eens bij de projecten, omdat dit niet zo'n plug en play scooter is.

Denk ik tenminste :#.

Misschien reageert hij dáárom juist weer eens bij de projecten, omdat dit niet zo'n plug en play scooter is.

Denk ik tenminste :#.

Volgens mij heb je gelijk! Hij is hier al een tijdje niet geweest, die jongen is gewoon verbaasd over hoe mooi de specials van nu zijn

Status
Not open for further replies.