This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
@Raymen, als er iets in je vertanding niet goed zit heeft dit zowel op het geblokkeerd als het meten met rollen gevolgen. Aangezien het vermogen nog steeds via de vertanding naar het achterwiel waaraan gemeten wordt gaat..

klopt, ik zat weer is te slapen vanochtend

Waarom ga je meteen aan een nieuw blok? Ik zou iig eerst eens kijken hoe het uitpakt met die vertanding!

Desnoods heb ik alle vertandingslagers nog liggen voor je. Mijne waren nog helemaal in orde, dus mag je wel overnemen voor een vriendschappelijk prijsje. :*

D.J
Als ik een ontsteking kon lenen had ik die allang , en leen liever niks.
Liever niet rijden dan van iemand iets lenen, heb ik een hekel aan.

BartR.
Ik doe meteen de andere factoren wat we nog niet getest hebben opnieuw. Dan weet ik zeker dat het probleem verholpen moet zijn. Want als je telkens 1 ding gaat veranderen en dan weer "effe" banken kost het ook klauwen met geld.

Bojt
In het nieuwe gestraalde carter zitten al nieuwe vertandinslagers .

Jammer dat je tegenslagen hebt Jordy, maar ik wist nkiet dat jij zo gemakkelijk uit het veld te slaan was..

Als ik mijn vierkante selltra nog had die Rolf toen der tijd had geleend had je die mogen lenen.. Kon weinig aan kapot..

Zie je wel op Meppel neem ik aan met/zonder scoot?:7

Enzo
Je zult beter moeten weten dat ik niet uit het veld te slaan ben , zal alleen wat langer duren dan normaal...

Als de kappen enzovoort klaar zijn, kan ik hem best meenemen.

Neeh Maikel, je hebt de verkeerde kleuren gebruikt :X.
Ze moeten overnieuw, ik hoop dat je dat gaat lukken voor Meppel?

Vast wel ik vertrouw op je .

Zelfs iemand uit africa weet dat zijn kappen vet worden 8P

Jordy ik heb het allemaal een beetje gelezen, en ziet er goed uit, ik denk dat het nu wel wat gaat worden met dat hok van je! Jij bent gewoon bikkelhard, en dat zorgt ervoor dat het een enorm vet ding wordt!

Groeten, Kiske

Status
Not open for further replies.