Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Vorig jaar vond ik het kwa afwerking nog niet echt geweldig..
Maar het ziet er goed uit zo :D

Ben benieuwd naar het kleurtje en eindresultaat :D

Wim
Achjah elk jaar andere soort stress. Vorig jaar was ik het op een gegeven moment gewoon zat al die kappen.

En nu toch maar nog beter afwerken. Net zoals meerdere dingen, daar is de winter voor ;).

De rest
Vind het toch grappig dat iedereen denkt dat ik een andere kleur ga nemen omdat ik de voorkap / achterkap helemaal kaal heb lopen schuren.

Als dat zo was had ik me project pagina naam toch allang veranderd ;).

Wim
Achjah elk jaar andere soort stress. Vorig jaar was ik het op een gegeven moment gewoon zat al die kappen.

En nu toch maar nog beter afwerken. Net zoals meerdere dingen, daar is de winter voor ;).

De rest
Vind het toch grappig dat iedereen denkt dat ik een andere kleur ga nemen omdat ik de voorkap / achterkap helemaal kaal heb lopen schuren.

Als dat zo was had ik me project pagina naam toch allang veranderd ;).

Als je de waarheid altijd verteld, waarom zei je dan ooit dat die verkocht was :*

Maare succes ermee jordy, komt helemaal goed :~

Heb vandaag trouwens even een rondje gereden.
Hij gaat zeker wel vooruit, geen rare dippen of wat dan ook.
Rijd opzich wel goed, alleen nog even wat beter afstellen kan nooit kwaad op de bank ;).

Voor de rest ook meteen de eerste 2 problemen op het pad.
1. Demper klem van me yasuni C21 verloren 8P. (Dus als iemand er nog 1 heeft liggen :*)
2. Carb blijft overlopen :X.

Hmm kut ja, als je carb blijft stromen loopt dus ook je cilinder en uitlaat vol met benzine :X Heb er ook last van gehad. ( combinatie wig/mhr spruit en 28mm keihin). Ik had ergens gelezen dat je dan je vlottertje moest buigen ofzo :rolleyes: ?

Hmm kut ja, als je carb blijft stromen loopt dus ook je cilinder en uitlaat vol met benzine :X Heb er ook last van gehad. ( combinatie wig/mhr spruit en 28mm keihin). Ik had ergens gelezen dat je dan je vlottertje moest buigen ofzo :rolleyes: ?

Klopt, vlotterklem-houder beetje verbuigen.Maargoed wel vreemd, keihin 28 mm lekken bijna nooit.
Tenzij die heel erg scheef hangt.

Mjah het rare is vorig jaar heb ik dit probleem 1 keer gehad...
Dat klopt, vlotter blijft hangen bij wijze van spreke.
Maar vind het wel raar, carb is er alleen af geweest. Bij Marco (XSH) gelegen en toen weer erop....

Die klemmen zijn nog duur ook daar :X, en om alleen een klem te bestellen komen er zoveel kosten bij. Lekker nutteloos :+.

Status
Not open for further replies.
Back