Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
ziet er erg netjes uit net als de rest. Ook nog orginineel teminste ik heb nog nooit electra in het frame/stuur gezien bij een scooter. alleen idd jammer van dat andere gaatje kun je je handvat er niet overheen schuiven?

Dat knopje is echt het toppunt van orginaliteit \ afwerking!

voor de rest vind ik alles echt super, op álles word gelet!

:winner:

Petrik
Omdat jij er zonodig in moest boren :P

Dennis MHaRea
Was zeker gezellig gisteren, maak ook is effe een update me je nieuwe MWS Custom shit :W.

mad maxie
Dit is een oud M-stuur van Petrik.
Hij had daar een gaatje geboord voor zijn oude droge NX kit knopje.
Ik zit er niet mee dat daar een klein gaatje zit, al helemaal niet als ik moet denken dat als ik een nieuw m-stuur bestel dat ik dat knopje er weer in moet pielen :X. Handvat kan niet verder ;).

Tommy.
Bedankt man :)

Oi,

Jordy

heel netjes zo door het stuur heen!, alleen fiks ff nieuwe schroefjes voor je rempotdeksel op die foto, bahbah :P

Succes ermee, gr.

echt netjes dat knopje man....mmmm regel mij ook zow 1ne..:P

alleen bij jouw ook al..:x dat schroefje in je rempotdekseltje dat kan niet he...:P spreek je nog wel ltrzz

MHR & HeavyAerox

Die imbussen van stage 6 zijn gewoon klote kwaliteit en het gaat roesten :X.
Kwam er vanavond ook achter dat het 2 verschillende waren :P.

Maar heb nog wel van die kleine nieuwe platte schroefjes liggen, die andere kant zit nog van stage 6 in maar is ook licht aan het roesten :X

Bojt
Hmmm ik zal me frame wel door slijpen en de achterkap slopen, misschien krijg ik dan is andere reacties :P :*.

Geert haas
Is al is eerder gevraagd in een topic waarbij ik het stap voor stap heb uitgelegd.
Remklauwen coaten?

De rest
Bedankt voor jullie reacties.

Oi,

Jordy

Ok :*

Hij draaid trouwens ook alweer, bougie was gewoon dood 8P.
Dus weer een nieuwe w34 ingedraaid.

Ga zometeen maar is proberen om die remmen op druk te krijgen...

echt super netjes afgewerkt allemaal.
ben benieuwd naar wat je nx zal geven aan extra vermogen!!!
en je remmen op druk zetten zal wel ff wat tijd kosten. hoe ga je het anapakken?? eerst proberen de rechter en dan de linker klauw en leiding ontluchten ? of tegelijkertijd??

zal wel een litertje voor nodig zijn 8P

suc6

echt super netjes afgewerkt allemaal.
ben benieuwd naar wat je nx zal geven aan extra vermogen!!!
en je remmen op druk zetten zal wel ff wat tijd kosten. hoe ga je het anapakken?? eerst proberen de rechter en dan de linker klauw en leiding ontluchten ? of tegelijkertijd??

zal wel een litertje voor nodig zijn 8P

suc6

snap echt niet wat het probleem is met dat ontluchten :|
motors hebben dat toch ook??
met een beetje info wist je dat er T stukk bestaan, imo netter en makkelijker. ontluchten is kinderwerk.

Status
Not open for further replies.
Back