This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
Werkt mooi he een straalcabine Klopt dat hij er ff stond je kan het ff uitstrooien in de garage is het zo droog Verder je beta is echt super!!! gr rico...

Ohja nog even wat als je grof gestraald heb spuit er wat wd40 op en verspreid het over het gestraalde onderdeel zo wordt het nog ietsje netter

Dragsterlover
Ik coat het zelf niet hoor .

Baretta
Achjah meningen verschillen , dit is in iedergeval een stuk beter wat ik eerst had.
Dat was een vooruitstaande clamp met normaal stuur...

Spirox
Thnx man ,
Ik schuur met een goedje en polijst idd met commandant.
Mijn mening over Belgom "Dikke K*T troep". En schuur / polijst in 2 tegen over gestelde richtingen, dat herhaal ik dan een aantal keer...

Lulu
Tof om te horen .

Zipracing1
Hey Rico, hehe jah lekker man. Nog bedankt .
Alleen heb het een week laten drogen @ verwarming..., werkte helaas nog niet. Komt al nieuwe mijn richting op, ik zelf gebruik altijd Remreiniger i.v.m WD40.
W40 gebruik ik met polijsten.

Oi,

Jordy

Last edited:
Update 5

Zo beste mensen, er is weer eens wat gebeurt.

Blok eindelijk terug van de lasser (zat scheurtje in).
Ik nam geen risico dus meteen laten lassen. Enige nadeel blok zat in elkaar en kon weer uitelkaar.
Achjah moet maar rij liever veilig. Blok terug meteen weer nieuwe lagers & krukas erin gedaan.

Na wat sleutelen en problemen oplossen stond die er eindelijk zo bij...

Moet nog wat kleine dingen doen zoals massa leggen enzovoort, dan kan die gestart worden.
Kan nu gelukkig wel verder met het aansluiten van de NX kit.

Hier het remsysteem nog is een keer, maar dan van de andere kant.

Waterpomp ook gepolijst (was zwart) en een Stage 6 pomp erop.

Mooie detail foto al zeg ik het zelf.

Achterzeide...

Hoop hem snel te kunnen starten en de NX aan te kunnen sluiten.
Me nieuwe zadel ligt nog steeds bij me vader, ik hoop die volgende week terug te hebben en erop te kunnen maken.

Oi,

Jordy

Last edited:
Noohhhh, haal die remklauw bouten eens ff snel door het boormachine met schuurpapier er tegen, want zou kan dat echt niet 8P

Dennis MHaRea
Rempotjes blijven idd gestraald .

Willy
Me vader euwnt :W, maar ik heb ook lopen naaien hoor .

Sandor
Even nieuwe halen bij de Praxis , had nieuwe gehaald...
zijn ze te lang 8P, dacht al wat draait die zwaar bleven hangen...

Keesz
Zoals het hoort toch

Stephan Pepping
Geen probleem, help graag .

Oi,

Jordy

eeey jordy ,

super man je project , je herkent me naam waarschijnlijk niet , ik ben maatje van bolle edje , je weet wel die lange , ik was er toen ook met lelystad (Ron v/d bron) , maaruh wel mooi geworden je voorvork , knap gedaan man , t wordt es tijd dat ik m van dichtbij ga bekijken ,

suc6 man met je vorderingen.

Ziet er netjes uit Jordy..

Je had nog een paar stickers over toch? want voorpoten zijn zo kaal nu
Kom hem in het nieuwe seizoen wel weer eens bewonderen 8)

Piazoo
Ik weet nog wie je bent , we meeten elkaar wel eens .

41Mitch
Het is gewoon een nieuw zadel maar dan met een grijze rand erin (dubbel gevouwen sky) Dit geeft het zadel wat diepte.
Op één van de foto's van de NX fles + kap zie je dat het oude zadel lelijk afloopt. Dat is nu verholpen en dikkere materialen gebruikt, dus kunnen me katten het niet weer open trekken met hun nagels.

Wim
Kan die stickers niet meer vinden man :X, maar zal inne paar nieuwe laten maken en plak ze dan op de onderkuip. De enigste plek waar stickers zullen zitten...

Oi,

Jordy

Geen stickers meer op de voorpoten?

Vond ik wel goed staan.. maja mischien heeft dat te maken met hetgene wat erop staat

Anders kan ik nog wel stickers opsturen..
heb er nog een paar..

Geen stickers meer op de voorpoten?

Vond ik wel goed staan.. maja mischien heeft dat te maken met hetgene wat erop staat

Anders kan ik nog wel stickers opsturen..
heb er nog een paar..

hihih, effe reclame wim. *D.
Zit er allemaal super geil uit jordy :love:

eeey jordy, zou jij me willen helpen met evt een adresje voor wat dingen te stralen ??
geef me je email anders ff als je wil.

grtz.

Status
Not open for further replies.