StreetZipSP
Idd Paul een afgesloten hoofdstuk, heel veel meegemaakt, stuk gegaan, verkeerd gegaan, leuke reacties, mindere reacties en heel veel geleerd!
Vrijdag is de Beta opgehaald en staat nu in Roermond.
Dan uiteraard gisteren Zoetermeer.
Met een volledig onverwachte 6e plaats in de SuperSpecial klasse.
De eerste run die ik reed was 6,94, de 2e run 6,93 en de derde 6,98.
Ook kan ik nog veel meer van de tijd af snoepen, mijn reactietijd is aardig bagger.
Met een goeie reactietijd is een 6,71 zeker mogelijk.
Zelf niet verwacht dat die zo hard loopt aangezien ik nog relatief veel gewicht heb, hij woog gisteren 63kg.
Ook reed ik niet met vol vermogen zoals die was, slechte omstandigheden zoals temperatuur.
Krijg de uitlaat niet warm genoeg zonder dat de cilinder te warm wordt.
Uiteindelijk dus finales rijden waar ik niet echt veel van snapte en dus ook geen 2e kans kreeg ivm rood licht.
Ook Jane heeft voor het eerst SBO gereden, heel zenuwachtig en voor haar iets compleets nieuws natuurlijk. Ben wel super trots op der en ze heeft op de Zip 8,01 met een slechte start gereden.
Ook Jane moet een hoge 6 of een lage 7 kunnen rijden aangezien de Zip constant loopt atm. Maar dat komt wel met meer oefenen, oefenen en oefenen.
Wat ik alleen wel raar vindt is de eerste run van Jane ging echt snoeihard!
Ik reed naast haar op de Beta van Ricardo en ze vloog letterlijk over de baan, iedereen riep ook dat ze 6,8 gereden had.
Maar raar genoeg nergens die tijd gezien?
Die van Stefan deed het niet lekker, in het begin een gigantische dip waar die pas uit was op de 50m a 75m. We weten nog niet het probleem en gaan snel opzoek zodat die ook weer klaar staat voor Kloosterzande. Wel heeft Stefan op mijn zip nog een tijd neergezet van 7,76.
Zelf vond ik het een leuke en lange dag, wel anders dan normaal aangezien ik de Zip deel en ook finales moest rijden.
Heb wel meteen weer wat revisie onderdelen besteld en voor me deksel aangezien die zwaar kut kickt.
En op Kloosterzande ga ik voor de 6,8.
Voor de gene die foto's of fimpjes van ons heeft, posten maar!
Zelf geen tijd gehad om foto's te maken...
Oi