Update Kloosterzande & Sleutel etc.
Meeting Kloosterzande achter de rug.
Op Zaterdag naar Kees vertrokken, eenmaal in Roosendaal was Danny Phantom daar om mij een gevulde NX fles af te leveren
.
Na nog wat dingen in elkaar te zetten en na te kijken klaar voor de volgende dag!
Eenmaal aangekomen op Kloosterzande stond de Sponsor 2Tires eral samen met de landmacht.
Nu wordt het één en ander gesponsord en betaald wat me wel goed uitkomt aangezien ik anders ook zou stoppen aangezien alles al duur genoeg is en er een enkel van de groep stoppen.
Ook Jos bedankt voor het spuiten van de nieuwe kappen
.
Eerste run ging zwaar bagger en de zip draaide veels te weinig toeren.
Samen met Marco (XSH) ernaar gekeken en rollen veranderd. Daarna ging het gelukkig een stuk beter.
Ook Jane heeft zeker wel goed gereden, ze rijdt nu constant 7,5 a 7,6 s waarbij ze nog veel moet oefenen op de start. Wel rijdt ze al 0,5 seconden sneller dan Zoetermeer, waar ze niet onder de 8 kon rijden...
Na wat runs te maken toch maar met angst voor de wand de NX fles opengedraaid, na wat testen om te kijken of het wel werkte. Werkte het dus niet!
Gvd meteen bij Marco nieuwe accu getest en het werkte al, kleine klote accu's
.
Daarna meteen een run gemaakt, na mijn mening werkte het niet echt bepaald en was me tijd ook niet verbeterd.
Met een tijd van 6,9x door naar de finales op de 7e plaats.
In de finales een run gemaakt en ik drukte de hele baan de NX knop in, maar geen merkbaar gevoel of iets dergelijks.
Pas op het einde van de baan werkte de NX en daardoor toch nog een 6,86?
Daarmee stond ik op de 4e plaats.
Zelf vindt ik dit al super met een zware complete zip van 65kg tussen al die lelijke kut frames een 4e plaats te behalen.
Wel met een kut / goed gevoel, kut omdat de NX niet werkte zoals het hoort, goed omdat de wand er nog in zat!
Hier een aantal foto's van mij en Jane op Kloosterzande
Verder een hoop gehad aan Menno (2Tires), bedankt voor de hulp
.
Vandaag naar 2Tires gegaan en gesleuteld aan de NX kit om het goed werkend te krijgen.
Alles weer los gehaald, na gekeken en schoon gespoten.
Ook de NX sproeier een maat omhoog gegooid en zit nu op 18 benzine / 16 NX.
Ook kwam Frank nog naar 2Tires om zijn kleren etc te passen en wat foto's gemaakt vandaag.
Vanavond nog test gereden en ging als een trein!
Op Hengelo hoop ik een 6,7 te kunnen rijden en gehele baan NX.
Vanavond op alle rare plekken en oneinigheden NX gedrukt en ging super.
Nog wat enkele foto's van vanavond, ook nog wat andere foto's van vandaag
.
Voor mijn gevoel draait die nog te weinig toeren, op Hengelo even op de bank kijken hoeveel toeren die draait en kijken hoeveel vermogen die heeft met NX.
Tot Hengelo bij :
!