Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

Hey Jordy,

Gaat lekker met de Zips he zie ik , alleen jammer van de schade etc, maarja niks aan te doen, misschien weer carbonificeren ?

Wanneer kan ik de accukap/sideskirts/voetenplaat etc langsbrengen voor de laatste kappenbehandeling?

Groetjes Stephen
 
[IR]http://mostwantedsprinters.nl/meetings/MWS_mei24/klein/bbq3.jpg[/IR]
gaat die gast met die crosser nu op zn muil :P

scooters zien er echt strak uit
suc6 nog met die 1.5 pk terugwinnen 8)

gr, martijn
 
Neeh Gerard ging niet op ze smoel, hij kwam ook eerst richting mij toe en toen corrigeerde hij hem de andere kant op :P.

Wel de bedoeling om meer pk terug te winnen dan 1.5 pk ;).
 
Neeh Gerard ging niet op ze smoel, hij kwam ook eerst richting mij toe en toen corrigeerde hij hem de andere kant op :P.

Wel de bedoeling om meer pk terug te winnen dan 1.5 pk ;).

dus is het toch wel boeiend waar et aan ligt;)

maar iedergeval leuke zipjes en sja schadevrij is inderdaag onmogelijk. Ik heb precies etzelfde probleem.. Heb ik alle kappen terug van de spuiter .. alles gemonteerd en staat twee weken stil, nog geen meter gereden en mn kappen zijn alweer zo gaar als boter!!

mja suc6 met de zipjes:)
 
Abels
Uhhh, beetje ;).


Je probeert altijd wel zo goed mogelijk te voorkomen. Maar zo be it.
Net nieuwe achterkap besteld, en zaterdag een nieuwe buddybak gehaald.

Hopelijk deze week nog kappen kunnen opsturen naar Jos voor een nieuw lak laagje Subaru 2008, zodat die op Zoetermeer erbij staat als of er niks is gebeurt :).

Gisteren ook weer lekker misbruik gemaakt van de brommer en heeft die weer een paar km's achter de rug.
Jane heeft gisteren lekker geoefend en gaat alleen maar beter en beter. Deze keer op een wat minder goeie weg waardoor er meer wordt gevraagd van der om te kunnen corrigeren etc :).
 
Zo daar zijn we weer en beiden met een nieuwe stand van vermogen.

Zaterdag ochtend vroeg Marco's kant op gegaan.
En zoals altijd, laat in de avond terug. Achjah, de rest van de dag?
Veel lol, af en toe een telleurstelling maar doorzetters gaan door.

Om te beginnen met Jordy's ze Zip.
Kwam binnen met een vermogen van 22,7pk SAE. Zwaar belabberd dus.
Uiteindelijk nog 23,3pk SAE gehaald.

Zip op de bank

xshbank02.jpg


Daarna raakte ik elke keer vermogen kwijt en werd maar minder en minder.
Na wat zoeken kwamen we erop uit dat me grondplaat niet meer goed was en elke keer los trilde. Dit als gevolg voor de rotor. Na een nieuwe te monteren zaten we weer een beetje op de goeie weg!

Marco aan het sleutelen in stilo!

xshbank01.jpg


Daarna door de nieuwe XSH Roost 86cc uitlaat te monteren en wat aan de afstelling te veranderen kwam er een mooie 25pk SAE uitrollen.

Jordy_Nieuwe_Roost.jpg


Ik? Super blij met het eindresultaat en dat me koeling het goed deed.
Heb hier en daar nog wat met gewicht gespeelt en koeling verplaatst.

Foto met de nieuwe pijp :).

xshbank04.jpg


Ook heb ik bij Marco nog op straat gereden met als gevolg alleen maar wheelspin, gas los en daarna elke keer een wheelie.
Dat word oefenen en wat dingen weer veranderen!
Op Zoetermeer zal ik wel me kappen monteren maar zonder onderkuip en met verse blauwe schade achterkap.
Easyparts was super traag waardoor er veel vertraging opgelopen is en Jos (Keta Paintings) ook geen tijd meer heeft om het voor me te spuiten.
Zal de nieuwe achterkap en onderkuip aan Jos meegegeven op Zoetermeer en met de hoop dat het met Kloosterzande weer tiptop erbij staat!


Dan een verhaaltje bij Stefan's ze Zip uiteraard!
In de ochtend dat we kwamen ging Stefan nog even een rondje boeken.
Met een raar resultaat dat die totaal niet op toeren kwam en geen vermogen had.

Op de bank maar meteen testen en geblokkeerd meten!
Met ook een resulterend vermogen van 23,7pk SAE.
Bij Stefan ging het allemaal wat beter en makkelijker waardoor we snel opschoten naar de 25pk! Ook deze score is gedaan na het monteren van een nieuwe XSH Roost 86cc uitlaat!

Stefan_Nieuwe_Roost.jpg


En filmpje van Stefan's 25pk run waarbij Stefan erg blij is en Marco lekker mongolisch doet :D.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=GGJi86H6M4Y"]YouTube - MWS 2F4R NX Zip 25pk run[/ame]

Die zat erin! Doorgaan? Ja met NX!
Waren hier en daar wat problemen met de Kit, er was niet een volledige injectie van NX en sommige dingen deden het niet of raar.

Maar uiteindelijk resultaat van 29,4pk SAE. Met Marco heel voorzichtig drukkend.
Waarna Stefan de malloot even drukte als een junkie verslaafde!
Resultaat ervan in plaatje en film?

Stefan_NX_drama.jpg


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1o1Mh184UXg"]YouTube - MWS 2F4R NX Zip NX Runs[/ame]

Super vet en niet kapot te krijgen, aan de cilinder is niks te zien.
Gewoon nieuw!

Stefan ook weer met de nieuwe uitlaat die goed was voor een 25pk score!

xshbank03.jpg


En saampjes naast elkaar

xshbank06.jpg


Onze conclusies:
- Op straat gaan ze super hard! Waarbij Marco het een pracht gezicht vond!
- Stefan's wand zit er nog steeds in!
- 2F4R Krukas of Malossi aangepast maakt geen reet uit!
- Blokken lopen bijna / zo goed als identiek!
- Hier en daar wat andere onderdelen zoals vario, carbs en rotor maakt niet veel uit tot niets.
- XSH Roost 86cc uitlaten zijn super geil, dikker en korter wat super vet onder de zipjes staat.

Verschil tussen de uitlaten?

xshbank05.jpg


Oi en tot Zoetermeer!
 
Back
Top