This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

Kees
Sorry :*

Thijs
Voor nu is het goed, volgende test is andere en grotere inlaatjes.
En ik mag wel is een nieuwe vario halen .

Marco is nog steeds zo gek als een achterdeur hoor :W

Heerlijk gewoon! Wand blijft er wel goed inplakken ook al drukt ie als een idioot 8P

Binnekort maar eens zorgen dat de kit goed loopt hé ...

AdiozzZzz :W

WtF heeft marco met zijn hoofd gedaan. Hij was al lelijk maar nu! haha.

Erg nette score jongens, lopen ook lekker zo te horen.

Lekker vermogen constant, alleen met NX hapert ie inndd nog, welke sproeiers zitten erin?

Zie jullie wel @ Sweetlake

Nette score jongens, maar om te zeggen dat vario, carb etc bijna niet tot niets uitmaakt is natuurlijk een beetje onzin..

succes!

sproeiers 16 20 zitten erin maar denk dat me fles bijna leeg is want geeft heel onregelmatig nx..

meschien dat het komt doordat me fles onder een bepaalde hoek hangt

lekker terror met de nx zo weet ik dat me wandje het wel redt

- 2F4R Krukas of Malossi aangepast maakt geen reet uit!
- Blokken lopen bijna / zo goed als identiek!

Vind ik ps toch wel een verrassend iets
Mede ook doordat het carter er van binen toch wel een stukje anders uitziet blok is ws anders gekotterd (?)
En natuurlijk de massa van de as er nog bij

als het goed is had marco me carter van binnen gekotterd anders had ik te weinig volume maar dat weet ik niet zeker..

maar 1 ding is duidelijk het boekt

Kleine update van mijn kant.

Gisteren de zip weer deels in elkaar gezet, dit is dus met oude achterkap en zonder onderkuip.
De nieuwe achterkap en onderkuip liggen bij Jos (Keta Paintings), hopen dat ik ze terug heb op Zoetermeer.
Jos ging ze best doen.

Ook is er dus te zien de Beta! Heb hem zo goed als met een origineel blok opgebouwd en deels gereviseerd.
Ook is die nu met een ander frame en kenteken.
Nu is die dan verkocht en wordt die a.s. vrijdag opgehaald door de nieuwe eigenaar.
Hij wou er volgens mij mee op straat rijden, dus of we hem terug zien?

De Zip heeft een aantal veranderingen gehad en hoop ik op Zoetermeer 5 kilo lichter te hebben dan op Meppel.
Zoals accu van Joël, sponsored by Kees :*, Deestone voorband,
nieuwere nog verder aangepast zadelbak en een buddy waar niks meer van over is.
Ook ga ik vanavond / morgen avond nog even kijken voor een aanpassing waardoor die nog is 2cm lager licht aan de voorkant.
Vind de voorkap ook niet mooi aansluiten aan het wiel, hopen dat dat straks beter is.

Oi,

Jordy

Bram
Dat gaat die zelf maken, wel heb ik hem idee'en en voorbeelden gegeven hoe die dat het beste kan doen.
Want was het eerst zelf ook van plan te doen, maar hij is sneller verkocht dan ik dacht met kenteken.

Wesley
Hij zal niet elke dag ermee rijden op straat, alleen lekker weer en toeren nam ik van hem aan.
Hij gaat naar de omgeving Roermond.

Pikeheat
Zeker weten