Bij mijn zip wil ik wel iets gaan fabriceren jah, ben er alleen nog niet uit welk type.
Ik zat te denken aan het zelfde type als op de mono aan te passen en erop te zetten, mss anderen een idee voor een voorspatbord.
Carbon ziet er best netjes uit Jordy. Alleen de achtervelg iets minder. Hopelijk lukken mijn velgen ook goed! De zipjes zien er inderdaad erg tof uit! Ze wachten met smart op een vers kleurtje
Don
Ja / Nee, ik wou hem eerst polijsten.
Dat duurde me te lang op deze pia deksel en d8 ik na boor hem wel verrot, en later dacht ik.
Waarom heb ik in godsnaam metallic zilver erop gespoten.
Dus er komt nog wel verandering in denk ik.
Kees
Komt goed, ja even een datum instellen / afspreken voor het spuitwerk?
Gideon
Nog niet gelukt met remkabel nee, jij oplossing? PM me anders even.
John
Inderdaad, het is moeilijker dan je denkt omdat een velg zijn eigen weg zoekt na mate het te dompelen. Mijn velgen zijn beter gelukt dan die van Stefan.
Jordi
We waren opzoek naar gewoon originele remkabels, we komen maar 6cm te kort bij een zip sp remkabel. Dus even zoeken naar een alternatief.
John
Inderdaad, het is moeilijker dan je denkt omdat een velg zijn eigen weg zoekt na mate het te dompelen. Mijn velgen zijn beter gelukt dan die van Stefan.
Dat verwachte ik al. maar het ziet er desondanks erg nice uit...
Kan je mee eens pm-en wat ik voor zoiets moet rekenen?
Velgjes zijn al zwart gecoat dus hoeft dan alleen maar carbon op denk? af lakken doe ik dan ook wel zelf. maak me maar eens een mooi prijsje