Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

@Tiffie kan jij nou nooit is normaal reageren ? De post die ik van jouw lees zijn altijd maar geouwehoer..
Bij de evo was alleen de voetpakking er tussen uit geknalt en bougie zat los :*

Is toch geen geouwehoer man gewoon een opmerking moet toch kunnen. Voor de rest zijn de zip's zeer netjes en erg jammer van de wand. Waar ga je nu een wandje erin laten zetten?

De C21 heeft er alleen opgezeten bij het stationair draaien van de Zip.
Die is van Stephan, hij had hem op zijn dna zitten.
Had de Zip lekker een paar tankjes laten pruttelen, maar toch geen nut gehad want de wand is er toch uit :P.

De cilinder ligt bij Marco en die vertelde mij dat die al bij gene ligt die er een nieuwe wand in stopt :).

En idd op zoetermeer was niks aan de hand, die voetpakking was al overleden en de bougie zat los...

leuke score jongens!:)
jammer van je wand jordy, maar dat gaat vast goed komen;)
Jullie hebben wel egt beschermengeltjes op jullie schouders!:P

Last edited:
@Tiffie ik bedoel het niet aanvallend ofso.. maar de laatste tijd zit je wat me opvalt lekker op de mws mensen te zeiken..

Cilinder ligt nu bij marco en word binnen nu en 2 weken een nieuwe wand in gezet !

Niels
Misschien wel, misschien niet. Het hoort gewoon niet.

Titus
Misschien, keertje gezellig ;).

Btw helemaal vergeten dat we nu ook die nieuwe stage 6 paddocks hebben :P, maar igg zijn ze erg fijn, super stevig, werkt gewoon goed en staat super netjes!

bank13.jpg

leuk om te zien dat meer mensen hier aan denken, dit had ik ook al bedacht en met gideon overlegt.
Anyway....

Waarom dan nog lange moeren erboven op, jammer dat het dan niet goed past allemaal.

Verder zijn de scores netjes en vorderen de zippies goed, succes.

Niels
Misschien wel, misschien niet. Het hoort gewoon niet.

Titus
Misschien, keertje gezellig ;).

Btw helemaal vergeten dat we nu ook die nieuwe stage 6 paddocks hebben :P, maar igg zijn ze erg fijn, super stevig, werkt gewoon goed en staat super netjes!

Idd, was je vergeten te vermelden, maar was duidelijk te zien hoor :P
Zijn fijne paddockjes he! Heb 'm zelf nu ook een tijdje, ben er erg tevreden over.

Verder wil ik zeggen dat het complete project er top uitziet!
Jammer dat de wand er nu al uitvliegt, maargoed... Dat is het risico nou eenmaal he!
Hopelijk is het snel gefixt, succes verder nog!

blijven 2 mooie zippies :W
ben echt benieuwd naar die lak :D :D

vind die foto-reclame zooi wel een beetje irrante, de halve foto is bedekt hehe

echt master mooie machine's, kon ze zaterdag even in het echt bewonderen toen ik even bij marco binnen kwam...

trouwens die ene jongen heb alle bomen in de omgeving omgezaagt damn wat lag hij te maffen in die auto :z

bank13.jpg

leuk om te zien dat meer mensen hier aan denken, dit had ik ook al bedacht en met gideon overlegt.
Anyway....

Waarom dan nog lange moeren erboven op, jammer dat het dan niet goed past allemaal.

Verder zijn de scores netjes en vorderen de zippies goed, succes.

he dit heb ik gedaan omdat ik met me domme hoofd niet heb gemeten heb m gezecht staafje moet 12 cm maar kon minder dus want hij kon nog lager...

met kappen zie je er niks van...

Back