kees
38.8KG 22.2HP 6.83s
Whaha dan kan jij niet wegen
Of niet boren!
Frank, Jordy, etc zijn getuige ik heb 2 carterkappen een hele en een geboorde zal speciaal voor jou dan wel een foto maken van de week van op de weegschaal
Whaha dan kan jij niet wegen
Of niet boren!
Naja ik hoop natuurlijk dat hij heel blijft hoor.
Kickstart zet een ander moment op je carterkap die hij niet leuk vindt. Had het al gelast, (zie bij me pink) En toen vielen er stukjes uit, wat vlak gevijld, maar ter vergeeft.
Gasten ga een topic maken ofzo wanneer een deksel scheurt of niet.
Lekker boeiend? Haal ik toch een nieuwe als die stuk is of niet meer kickt.
Maar als jij door allemaal maffe praktijken op je bek gaat liggen naast mij tijdens een sprint. Vind ik het toch best boeiend. Jullie hebben al zo'n vreemde creatie rondrijden.
Maar als jij door allemaal maffe praktijken op je bek gaat liggen naast mij tijdens een sprint. Vind ik het toch best boeiend. Jullie hebben al zo'n vreemde creatie rondrijden.
Daarnaast wil ik op dennis zijn post toelichten dat als je afgelopen seizoen jouw wheelies/starts zag ook niet bepaald een veilig gevoel kreeg om naast je te rijden, no offence verder want je hebt leuke tijden neergezet en het heeft allemaal volgehouden, maja goed you get me.. :*
En Jordy sorry dat ik je topic al met een tweede post bestook die niet relevant is, ik hoop het morgen goed te maken ivm carbon shizzle :*