Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

Ik heb toevallig vanmiddag nog mijn gatendeksel (zie pic) en een onbewerkte van het zelfde model op de weegschaal gehad, ik weet echt het verschil wel hoor ;)

Gasten ga een topic maken ofzo wanneer een deksel scheurt of niet.
Lekker boeiend? Haal ik toch een nieuwe als die stuk is of niet meer kickt.

;) Naja ik hoop natuurlijk dat hij heel blijft hoor.

Kickstart zet een ander moment op je carterkap die hij niet leuk vindt. Had het al gelast, (zie bij me pink) En toen vielen er stukjes uit, wat vlak gevijld, maar ter vergeeft.

Op het moment dat de scooter geen wheelies maakt zou het opzich niet veel uit maken toch ? *D

Gasten ga een topic maken ofzo wanneer een deksel scheurt of niet.
Lekker boeiend? Haal ik toch een nieuwe als die stuk is of niet meer kickt.

het gaat er gewoon om als iemand een opmerking maakt dat dit gaat scheuren, er andere gasten zijn. (die er werkelijk geen ervaring mee hebben) hier beginnen met "k denk" dat het niet zo is bla bla enz... en dan komt de gewichts kwestie er natuurlijk nog eens bij zoals gewoonlijk:P

maargoed, jullie zipjes blijven gewoon erg nice:W ben erg benieuwt naar de hoofdkleur:)

Maar als jij door allemaal maffe praktijken op je bek gaat liggen naast mij tijdens een sprint. Vind ik het toch best boeiend. Jullie hebben al zo'n vreemde creatie rondrijden.

he he ik heb dat niet die gaatjes we zullen zien of het houd we gaan veel oefenen voor sbo weekend banken bij xsh

dus als ie dat overleefd dan zal er denk niet veel meer gebeuren
.

jor is toch een klein beetje jalours op me gepolijste deksel........ :P:P

Maar als jij door allemaal maffe praktijken op je bek gaat liggen naast mij tijdens een sprint. Vind ik het toch best boeiend. Jullie hebben al zo'n vreemde creatie rondrijden.

Het is al zoveelste keer dat je nu een opmerking maakt over de gaatjes en over veilig of onveilig, maar je hebt het allemaal aan jezelf te danken, of was het een andere vasco die ze hele aerox vol gaatjes had geboord? Je kan mij niet wijs maken dat je toen ook maar één moment aan veiligheid heb gedacht, overal zaten gaatjes, zelfs in je carters...dus miss zijn al die''vreemde creaties'' gewoon je eigen schuld?:+

Daarnaast wil ik op dennis zijn post toelichten dat als je afgelopen seizoen jouw wheelies/starts zag ook niet bepaald een veilig gevoel kreeg om naast je te rijden, no offence verder want je hebt leuke tijden neergezet en het heeft allemaal volgehouden, maja goed you get me.. :*

En Jordy sorry dat ik je topic al met een tweede post bestook die niet relevant is, ik hoop het morgen goed te maken ivm carbon shizzle :*

Daarnaast wil ik op dennis zijn post toelichten dat als je afgelopen seizoen jouw wheelies/starts zag ook niet bepaald een veilig gevoel kreeg om naast je te rijden, no offence verder want je hebt leuke tijden neergezet en het heeft allemaal volgehouden, maja goed you get me.. :*

En Jordy sorry dat ik je topic al met een tweede post bestook die niet relevant is, ik hoop het morgen goed te maken ivm carbon shizzle :*

Je zegt het zelf al. Het heeft het allemaal netjes volgehouden. En ik heb niet met de instelling geboord, 'Boeiend, als het breekt zien we het dan wel'. En met die wheelie's enzo ben ik ook nooit op de andere kant gekomen of in de hekken. Maar daarin tegen cross ik al een jaartje of 6, dus heb wel wat ervaring op een 2 wieler. En @ Dennis, zoveel onveilige dingen waren er niet te vinden op die Aerox hoor. En gaten in me kappen? Dat lijkt me niks afnemen op de veiligheid. Maar ik hou er wel over op, jullie (Jordi en z'n neef ofzo?) hebben toch een plaat voor je hoofd. Als er iets wordt gezegd over stevigheid waar mensen ervaring mee hebben gehad dan is dat volgens jullie toch niet zo... Dat was met dat frame ook al. Ik zie het volgend jaar wel, succes.

Ik weet niet hoor Vasco, maar een je maakt een vergelijkenis in een deksel en een compleet frame.
En dat frame trekt hooguit krom, want je hebt zelf ook een plaat voor je hoofd.
Het materiaal gebruik van een Aerox frame (ronde buizen) is 3 x zo dun als bij Beta,
dus daar zit zo ie zo geen vergelijkenis is.

Blijf anders gewoon lekker slapouwehoeren in het gehoer topic, en niet hier.

Over mijn deksel, die is al anders dan de deksel die Jordi liet zien.
Zoals Tinne al antwoorde "in de binnenkant zitten ook verstevigingen,
die heb ik er idd in zitten en zie ik bij Jordi niet zitten" Ik heb tevens een gelagerde versie.

Kees hoop het ook, kunnen we weer aan de bak :)!

Gr,

Jordy

ej jordy kep velge gehaald bij leertouwer..
heb ik ze eindelek.. ff wachte op achterveertje en dan naar coater..
moetje maar ff me topic checken..

ben nu bij 2 tires..

zie 9 van die TT92GP's ligge..

wat ben je allemaal van plan man wheeheh:P

menno heb dus je bandjes ligge
en die staaf voor stefan ze voorvork is ook klaar.

spreek je nog he;)

pz

Vas Ik weet niet wat je moeilijk doet maar zoals stefan al zei, voor SBO worden alle spullen die zogenaamt gevaarlijk zijn uitvoerig getest, word mee gebankt en een dag of 4 lekker mee geblazen.
Als het dan niet gescheurd is of krom is is het toch goed...

En anders heb je altijd nog de keus dat je idd de sprint weigert maar dat moet je zelf weten.

Back