This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters : NX 2F4R Zip

zo jorrat en steef, dat ziet er weer netjes uit jongens!

overtijdje ook maar eens een mooie project page aanmaken

mazzel

Last edited:
hele nette zippa's!
zies er echt netjes uit..
en toch is hij wel goed lang hoor jordy...
meet jullie volgend jaar wel een keertje..
groetjes kevin

Zipperds zien er strak uit!
Maar bij die van jordy(dat is die met dubbele voorvork poten toch?:*) Ga je het kroonstuk nog een beetje fatsoenlijk maken ofniet? Of komt het door de foto?

Ziet er erg netjes uit jongens, complimenten tot dusver, ben uiteraard benieuwd naar het eindplaatje... Moet echter wel zeggen dat ik de voorkant van Steef z'n zip icm. de monoveer mooier vind dan die van Jordy maargoed als het maar knalt he.. Succes!

Mookertje
Haha gelukkig wel .

Eendpower
Denk de foto, heb hem afgeslepen en afgewerkt. Daarna weer netjes zwart gemaakt.

Pikeheat
Jammer idd, maar was je wel laat? Want wij gingen wel laat weg...
Hangt de sticker er nog ?

Mesen
Mjah ik vind het ook mooier, maar ik wil proberen een spatbord te zetten van een sp2000 mono. Maar dat komt later wel. Die van Stefan komt als het goed is even laag voor als die van mij.

Gr,

Jordy

ziet dr goed uit jordy!!..
t begint dr al een beetje op te lijken..

blokje eindelijk terug van XSH
en nog bedankt voor het brengen van mijn handeltje

succes verder..

... ik denk dat je wel heel gek moet doen wil een carter scheuren pia injectie heb ook kunstof carterkap morini ook blokjes zijn gelijk aan elkaar ..

Naja ik hoop natuurlijk dat hij heel blijft hoor.

Kickstart zet een ander moment op je carterkap die hij niet leuk vindt. Had het al gelast, (zie bij me pink) En toen vielen er stukjes uit, wat vlak gevijld, maar ter vergeeft.

Last edited:
Ik heb het gewogen het scheelde 60 gram op een hele NRG/Runner carterkap om hem net zo vol te boren als die van jordy, dus het is echt useless, daarom rijd ik met een niet gaatjes carterkap komend seizoen

... ik denk dat je wel heel gek moet doen wil een carter scheuren pia injectie heb ook kunstof carterkap morini ook blokjes zijn gelijk aan elkaar ..

Geen kickstart :!

Andere vraag, de binnenkant van zo`n deksel heeft toch allerlei verstivigingsrandjes 'ruitpatroon'? zoals van een NRG?
Ik heb daar tussen zitten boren. Daardoor zie je vage patronen erin.
Dat zie ik hier niet echt.