This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: MHR Speed Beta

Ziet er egt super uit man!

En voor het stuur:
Deze clamp afdraaien naar 23mm en dan kan de vooruitstaande hierop.
Zo heb ik het ook gedaan

@ Rik491, bedankt! ik wou die clamp ook afdraaien maar ik dacht hoezo snij ik niet die onderste deel van een standaard beta stuur af, dan kan ik makkelijk die vooruitstaand clamp erop zetten. maar diameter heb ik niet nagekeken van het originele stuur.

@ Baretta, iedereen heeft zijn eigen mening. persoonlijk vind ik kappenset mooi, en de velgen maken het helemaal af. Carbonized beta, dat weet ik echt niet.

@ XSL-Martijn, is gewoon makkelijker binnen alles op te bouwen is koud buiten en ik ga die ding zowiezo 100 keer uit elkaar halen dus is geen probleem om naar buiten te brengen, dan kan ik ook foto's maken

velgen zijn kapotmooi, maar ik ben niet kapot vna die kappenset, Hoe duur is die Carbonized beta nu verkocht..?

dat maakt toch niet uit hoeveel, ga maar na dat ze er goed voor betaald moeten hebben.

ik vind je nrg velgen erg mooi zo. adaptortje is ook erg vet gedaan
succes verder

dat maakt toch niet uit hoeveel, ga maar na dat ze er goed voor betaald moeten hebben.

ik vind je nrg velgen erg mooi zo. adaptortje is ook erg vet gedaan
succes verder

was eigenlijk ook wel benieuwd wat ervoor gevangen is....

mensen kom op dit is niet een topic waar we over de beta van jordy praten maar die van luka

pm jordy dan even

maar luka blijft een verse beta even ander stuur en toppie

Ik vraag me af waarom iedereen dat zo graag wilt weten :X, PM me anders toch gewoon en niet in dit topic zetten pls .

Luka ziet er echt goed uit, even goed in elkaar zetten heh .
M-stuur lost het wel op :*

Oi

Last edited:
Update 4 01/11/06

Nou mensen vandaag is de postbode langsgekomen met een leuke pakket.

juist ja een nieuwe C21, alles op het blok was nieuw en ik wou geen risico's nemen met tweedehands uitlaat dus heb ik maar nieuwe besteld

nieuwe C21 in contact met HGS Flens!
updates komen snel!

gr.

Nou mensen was wel eens tijd voor een update!

Adapter maken @ voorvork voor 280mm Stage 6 Monsterdisc en carburateur kelk heb ik ook niet terug dus ik wacht voor Huib om mij te laten weten wanneer het af is!! Hij neemt nooit op dus ik weet niet wat ik moet doen.

Het setup is zo goed als klaar maar misschien haal ik toch wel andere cilinder wanneer ik me spullen terug heb.

Hier het setup,

Cilinder - Malossi MHR Speed 2002 70cc (RSB Max Tuned)
Ontsteking - Malossi MHR EPROM Digitronic Onsteking
Koppeling - Malossi MHR Delta Clutch 107mm
Koppelinghuis - Malossi MHR Wingbell Koppelingshuis 107mm
Poulies - Malossi MHR Overrange 2005
Spruitstuk - Malossi MHR Recht Spruitstuk 28mm Piaggio
Membraan - Malossi VL14 Membraan (RSB Max Tuned)
Krukas - Metrakit Pro Race Krukas 12 Pen
Carburateur - Keihin 28mm Carburateur (HGS Getuned en Gepolijst)
Wig - Kiesler 28mm Wig (getuned op Keihin en Spruitstuk en gepolijst)
Uitlaat - Yasuni Carrera 21
Carters - MWS Max Tuned en Glasparelstraald
Luchtfilter - Twin Air XSH 70mm
Vario - Malossi Multivar 2005

Last edited:
Daar hebben nog eens wat mensen aan zitten werken aan dat blokje, niet dat dat zo slecht is hoor

Weer eens wat anders dan alles van 1 tuner, word anders ook zo saai he ;p

Maar ziet er goed uit joh :*

Ik kom denks volgend seizoen eens buurten

- Dave

Luka, beter dat je een nieuw cartersetje hebt...

Want die oude van je was hel... op naar de 21+ sae zou ik dan maar zeggen.

btw, je inlaat was std toch?

Dit gebeurt bij meerdere mensen:|

@ BurN - ik heb een nieuwe carterset gehaald. hij was echt bijna nieuw en dan heb ik hem getuned en gestraald. Inlaat heb ik helemaal getuned en nu wacht ik af voor de carb.

@ GROSSIE - ja dat is zeker. ik weet niet wat ik moet doen...hij is al 3 maanden bezig met een kelk en 2 maanden met een adapter.

@ Furious Beta - Ik heb Wim gebeld en hij zei idd dat Huib op wintersport is! hij zei ook dat Huib vorige week terug moest komen maar ik heb nog niks gehoord. bedankt Jordy en ik hoop het ook!

@ allemaal - ik probeer 20 keer per dag te bellen maar hij pakt nooit op. misschien andere nummer?? Heeft iemand Huib z'n huidige nummer want misschien heb ik een andere??

Last edited:
Update 6 14/01/2007

Nog een klein update.
Ik heb een stuur clamp gemaakt zodat het vooruitstaand clamp hoger komt te staan. Ik heb gewoon het onderste gedeelte van een standaard beta stuur afgezaagd en het vooruitstaand clamp uitgedraaid zodat het past.

Wat denken jullie?