This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Die kap is echt super tof. Normaal vind ik een NRG maar saai, maar die van jou wordt zeker weten tof 8)

ziet der goed uit man!..
wuhahaha gewichtfreak..

kep je velgje gezien..
ziet der goed uit man
wauhaha helemaal afgedraaid..

nu maar hopen dat het wat word..
vastwel..

zie je volgendemaand!

Mooie kap. Daar zou ik nog! meer gaten in kunnen boren itt nu.
Simpel alu frame eronder voor bevestiging?

Wel snelsluiters oid gebruiken. Je moet hem natuurlijk er wel snel af kunnen halen.

Hee Kees, gaat de goede kant op zo he.
Zo'n achterkap heb ik toch een beetje een zwak voor natuurlijk blijft vet.

Japs eentje voor en de andere achter 8P

Maargoed vanavond even verder gegaan:

[ir]http://www.mostwantedsprinters.nl/kees/HPIM3628.JPG[/ir]

Koeling aangesloten. NSR rad weegt 450 gram, met intern resevoir. Radiateur werkt nog prima ziet er alleen niet fantastisch uit maar volgens mij is er speciale lak voor radiateurs?

Maargoed, nog een hele hoop te doen, vraag mezelf nog steeds af of ik Meppel wel haal 8P bijna alles is wel geborgt in ieder geval. Van Jens krijg ik een tweede frame, oud type is wat lichter. Deze zal opnieuw gelast worden en verlicht (zonder gaatjes ) en dan moet de NRG eindelijk eens goed opgebouwt worden.

Het totaal gewicht ligt wel goed op schema

Ziet er allemaal uit alsof het echt een mooi ding gaat worden, dat was die sowieso al...
Is er in je buddy genoeg frisse wind voor koeling?

Ziet er allemaal uit alsof het echt een mooi ding gaat worden, dat was die sowieso al...
Is er in je buddy genoeg frisse wind voor koeling?

Nou ik vind hem er nu nog erg beun uit zien. Hopelijk als ik het tweede frame heb het allemaal netjes kan doen. Bovendien valt de achterkap er straks overheen en zie je het meeste niet zo Wat betreft rijwind, dat heeft hij niet maar voor 150 meter lijkt me dat geen noodzaak. Ik zit er aan te denken om een leuk vormpje o.i.d. uit de achterkap te halen zodat hij toch rijwind heeft.

zit er nou een kort blokje onder?

kapjes zijn erg netjes

Klopt een Zip AC 100MM trommel carter.

Bedankt voor de replies!

Even een todo list:

Onderdelen waar ik op moet wachten:

- Voorwiel / remklauw bussen (Delano)
- Tweede NRG frame
- Achterstaaf
- Tankje
- Voorremkabel NRG/Typhoon
- Lichtgewicht accu

Werk wat door iemand anders gedaan moet worden:

- Compleet lassen van tweede frame (Danny?)
- Eventueel stralen frame
- ZIP FR Achtervelg afdraaien
- Kappen spuiten (SCR, sponsor)

Zelf beunen:

- Carterkap in elkaar zetten
- Voorvork polijsten / spuiten
- Gat en passing maken in achterkap voor o.a tank en ophanging
- Tweede frame verslijpen / verlichten
- Beenkappen afmaken (schuren / plamuren)
- Tweede frame spuiten
- Rotorafdekplaatje afpolijsten.
- Voorremklauw en blokophanging borgen
- Alles op het tweede frame bouwen (koeling, rad, staaf, voorvork, tank, accu, etc)
- Testrijden

Iemand zin om een dagje te helpen ?

kom wel helpen met het test rijden +ralf+, grapje man maar het valt toch best wel mee? als je een dag je best doet heb je alles wel over gezet maar die kleine dingen gaat tijd inzetten he...

succes ermee man

Kees doet alles op ze gemak .

Dikke shit! Alleen Kees, ik zou niks uit die kap gaan frezen, je hebt tenslotte niet voor niets dat ding helemaal dicht gemaakt. Voor 150m is het zat!
En dat rad kun je gewoon spuiten met een normale spuitbus.

Ben benieuwd Kees. Kap ziet er netjes uit. Dat frame is nu een beetje een rommeltje, maar dat maakt niet zo veel uit natuurlijk. Als het maar knalt hé! Hoe zit het inderdaad met je score ? Je had 7 pk gewonnen, van wat? Succes verder.

Status
Not open for further replies.