Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Haha ik schaam me, want ik weet het niet meer :rolleyes: :P maar help me even dan herinner ik het me vast wel weer :) Het zal vast wel leuk zijn geweest ! :D

Nou ja zeg! :P:#

Stond bij de inschrijving achter je samen met Delano onderandere en zo rond het einde aan de dag hadden we het over het gewicht van je NRG. :P (Dikte plaatmateriaal van je uitlaat enzo:P)

Nu weet ik het! Ik had je zo niet verwacht! Jij was dus die jongen die naast en bij Delano stond heel de tijd?

Dan was je inderdaad lief :*

Volgende keer biertje?

hij zag er goed uit, en gewicht is ook niet mis.

wel even je overloopjes fixen "denkt aan plas benzine bij de JS stand":D

hij is vet:W

Wat een vet apparaat! serieus kees, je hebt me goed verrast :D
Had op meppel niet zo de tijd om er echt goed naar te kijken maar dit is toch wel echt een toffe scooter.
nou snel die evo over de 22 pk beuken ! ;)

Vet ding Kees :) leuk je even gesproken te hebben, ondanks ik zelf behoorlijk pissig was :+

Mischien ga ik je binnenkort nog om een gunst vragen voor me eigen machine, dit hoor je nog wel van me :p

hij is egt heel gaaf om te zien ! leuk dat je nog NRG rijdt , met al die kut zipjes tegenwoordig !! -:-

hee super vette nrg man:W zeer netjes. alleen staat hij ook wel vet zonder dat voorspatbordje:o
blijf hem volgen.

groeten michael

IMG_4101.jpg

Beter geen voorspatbord idd.
Sowieso vreemd gezicht, dat wiel tussen die poten (kroonstuk)

ziet der nettjes uit man..

licht apparaat haha..
die van mij is 20 kg zwaarder haha:P
en dat dan voor een NRG
zou eerder verwachten dat een zip lichter is..

lijkt net op een sonic vind ik beetje
omdat die velgen zo laag zijn,
enige wat dan afwijkt zijn de kappen..

zie dat je goeie tijd neergezet heb op meppel..
beter gedaan als mij haha
dikke probs gehad...

zie je @ zoetermeer:)

Iedereen bedankt voor de reacties!

Wat betreft het spatbord; een beetje gelijk maar zonder vind ik zelf echt lelijker, dit omdat je anders zo'n lege ruimte krijgt met zo'n dun wieltje. Door het spatbord vult dit goed op. Alleen smoelt het niet vanuit alle opzichten even mooi helaas!

Het voorwiel staat exact gelijk aan de middenbuis, maar als je zo kijkt lijkt het alsof hij een beetje naar rechts staat, maar hij is wel uitgelijnt.

Kappen zijn gisteren weggebracht, zondag waarschijnlijk ophalen. Als het mee zit zaterdag een tweede frame lassen, over +- 3 weken banken. De doelstelling is om met 47KG aan de start te staan op Zoetermeer.

Status
Not open for further replies.
Back