Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Je achterveer/staaf aan de bovenkant vast met een m6 inbusje?

Ziet er verder goed uit kees, ben benieuwd op Zoetermeer :)

Klopt alleen wat verkracht :p, dankzij Joël heb ik ook hetzelfde type achtervelg. Oplossing voorvork is wel cool zo vind ik, past het originele spatbord er ook gewoon op :)

Ga misschien wel nog over een tijdje met mijn buren een nieuwe aluminium voorvork maken. Omdat nu o.a poten massief zijn en tever uit elkaar staan zal die voorvork wel wat lichter zijn, maar dan moet ik wel weer een ander spatbord zien te vinden wat er een beetje bij past.

Je achterveer/staaf aan de bovenkant vast met een m6 inbusje?

Ziet er verder goed uit kees, ben benieuwd op Zoetermeer :)

Deze staaf is tijdelijk, er is een nieuwe aluminium exemplaar in de maak :) Deze zal vast zitten met een bout erdoorheen. Hier ga ik denk niet eens mee rijden aangezien het niet helemaal veilig is.

Ziet er lekker beun uit!

Haha neeh hoor Kees, ziet er beter uit.
Wel opschieten het is bijna zover :P, we komen wel even langs wippen bij het banken.

Ojeeeeej, Keesie toch :D

Toch best relaxt dat het subframe nog goed recht is gelast :W, ik zie je zondag! Kijken of mijn scooter heel blijft op de bank met nx muhahah :P

Ojeeeeej, Keesie toch :D

Toch best relaxt dat het subframe nog goed recht is gelast :W, ik zie je zondag! Kijken of mijn scooter heel blijft op de bank met nx muhahah :P

Haha ik ben benieuwd! Hopen op een gezellige dag, maar dat komt wel goed. We moeten wel zorgen dat we op tijd vertrekken enzo :)

kees waar ga je banken eigenlijk??

zet hem op!

Dit vertel ik zondag hier wel! (Voorzorgsmaatregelen he ;))

Idd, ik vind het ook niet mooi.

Jammer dan, ik verander het toch niet :+

Huidige status:
Het loopt, en start in een keer kicken, en heeft voelbaar meer power onderin, ben benieuwd:

14052008135.jpg

Edit:

Wie helpt me hier aan:
http://forum.scooterforum.net/forum/f62/[g]-originele-remhandles-ntt-nrg-154678/

Last edited:
Wanneer ga je opruimen Kees?
Je kent me nog niet goed genoeg jane :+

als kees zijn streefgewicht heeft gehaald denk ik :D!!

Haha, dan heb jij een kratje bier verdient :W maar zal ik de gofast trouwens zaterdag koud zetten ? Hebben we zondag onderweg wat lekkers te zuipen :p Jij moet het zeggen het is jouw go fast :D maar zeg het morgen maar op MSN ofzo :)

Morgen begin ik aan het staafje:W

Je bent een held echt waar :*

Ding blijft toch niet heel, weetje zelf ook wel:*
Haha.

Je eerste post is gelijk een goeie:P

Je hok staat er netjes bij kees, ben benieuwd naar je score!

Anders ik wel, doel: 20+ met een strakke lijn.

De voorkant, mbt remklauw/adapter/velg etc ziet er ook "wat" beter uit:

14052008138.jpg

Alleen nog even nieuwe zuiger + keeringen in me remklauw, en nog een stalen remleiding laten maken en die kut handles vinden en de voorrem is "klaar".

Dat zou ik een eer vinden. MWS weekend in m'n eigen huis :W Mag ik dan ook met jullie op de foto?

Status
Not open for further replies.
Back