Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Je blok zou imo eigenlijk horizontaal moeten liggen.

mee eens :)
kan je doen door je achterstaaf wat in te korten. Dan zakt je achterkant wat meer (weet niet of dat er vet uit gaat zien, maar dat kan je natuurlijk makkelijk uitproberen met een stukje hout oid).

Dan zal hij iig ook een stuk minder slingeren. omdat je dan de balhoofdhoek veranderd.
Ik heb al getest met verschillende achterstaven, en hij begint echt duidelijk minder te slingeren als je je achterstaaf inkort.

Dat is een goede tip Maarten, dat vind ik wel belangrijk(er). De staaf die delano nu voor mij maakt is 3CM korter (32CM totaal). Wat ik dan weer lelijk vind is dat de achterkap over de filter heen komt gedeeltelijk, maargoed het is niet anders, dat ik geen slinger of minder slinger heb is belangrijker :)

En Jordi jij ook bedankt :) Ik heb een nieuwe stuurdemper besteld, deze verneuk ik hopelijk niet :p

Jij bedoelt die rode filter waarschijnlijk ? Die heb ik nog liggen :W maar die past als het goed is op de 70MM XSH kelk die ik vandaag binnen gekregen heb :)

Vanavond me voorkap opgehaald :) Sorry voor de vage foto's:

22052008183.jpg

22052008189.jpg

Nu nog een hoop kleine dingetjes doen om te zorgen dat ik van het weekend kan rijden!

Ook even de wielbasis opgemeten van het apparaat. Kwam uit op 126CM, volgens mij niet zo erg lang, sterker nog net zo lang als een originele NRG denk ik.

Last edited:
ik had een kleiner voorspatbordje genomen, voorvork is opzich ook vrij breed voor de velg, maar wat je al zegt met andere voorvork kan je hier veel mee verbeteren (verlichten).

en je malossi filter voor 70mm kelk bestaan niet...? anders moet ik er ook zoeen van hebben:winner:

zou een ander spartbord niet eerder aanschaffen als dat je een zip voorvorkje hebt want voor nu vind ik het wel nice zo als het is bandje lijkt beetje smal mja sow what? vind het nog wel mee vallen... totaal plaatje is echt super nice :)

Dat mensen zeiken om het spatbordje is me wel duidelijk, en begrijp ik deels ook wel. Ik heb dit gepakt omdat ik dan in iedergeval een spatbord heb, want zonder is gewoon graf lelijk.

Maargoed dit zijn de spullen die ik heb en zo is het in elkaar gebouwt, en wie weet dat ik hierop door ontwikkel in de loop van het seizoen. Nu eerst maar eens veel rijden en oefenen.

@Dexter, ik hoop dat het zo ongeveer 47 á 48KG rijklaar weegt. Op Meppel was hij 49KG, maar d.m.v. een ander frame, lichtere onophangingen en een alu staaf (thanks delano :* ) zou hij ruim een KG lichter moeten zijn :)

Iedereen bedankt voor de reacties!

ik had een kleiner voorspatbordje genomen, voorvork is opzich ook vrij breed voor de velg, maar wat je al zegt met andere voorvork kan je hier veel mee verbeteren (verlichten).

en je malossi filter voor 70mm kelk bestaan niet...? anders moet ik er ook zoeen van hebben:winner:

Nee bestaat ook niet. Met marco toen heel lang over gehad. Enige wat je kan doen is filter opensnijden en over de kelk trekken. Maar dat is dus echt klote om die eromheen te doen :X

Vind die kleine wielen toch niet zo lelijk :)
Erg vet ding ! :W

Ook te zien op de x-days?

Ik ga daar wel proberen aanwezig te zijn :) De zaterdag 7 juni dus. Als je er bent zie/spreek ik je vanzelf wel ? :*

Vet hoor Kees! :~

Aankomende meeting zouden we een biertje doen he?! :o:#

Owjeej wat heb ik nu belooft 8P maar is goed Don, anders pakken we samen maccie/terras na de volgende sprint :W

Nee bestaat ook niet. Met marco toen heel lang over gehad. Enige wat je kan doen is filter opensnijden en over de kelk trekken. Maar dat is dus echt klote om die eromheen te doen :X

Hmm je hebt gelijk, De opening is ongeveer 60MM oprekken naar 70MM gaat hem niet worden. Gelukkig heeft Marco er een 70MM XSH Filter bij gedaan die er dus dan omheen gaat!

ERge mooie NRG zeg .. ECHTE lekker clean ... zal aardig wat tijd in hebben gezeten ...

Kleur ben ik zelf geen fan van maar het misstaat absoluut niet ... die wieltjes vind ik wel schattig ...tot dat je hem start natuurlijk ... staat GWN goed hoor

Voorspatbordje da hou ik me mond ma over zie al genoeg gezeik staan ... carterkapje goede beurt geven denk ik .. zag al in je werklijst staan ...

Echt VETTe NRG ... K denk dat dit de mooiste is die ik heb gezien ...

MVG .TRicks.

Status
Not open for further replies.
Back