Most Wanted Sprinters: Evo NRG

Status
Not open for further replies.
Hi mate

Nice project .... En heel mooi weer panles ....

Wat set-up bent u nu loopt, ziet er goed uit

Cheers BYS 08

Hi, you should use a better translator, or just leave it english hehe. But i'm going to ride with Evo the old type. With an JS Evo exhaust and a lot of other stuff, at the next update (when i have been on the dyno) i will post the full set-up.

En de rest ook bedankt voor de reacties :)
 
Hi, you should use a better translator, or just leave it english hehe. But i'm going to ride with Evo the old type. With an JS Evo exhaust and a lot of other stuff, at the next update (when i have been on the dyno) i will post the full set-up.

En de rest ook bedankt voor de reacties :)


Hi mate

i will leave it to english.... what is wrong with the translater :?

how are you:P?...... the nrg looks very nice. 9||6

i can not wait for the up-date :rolleyes:

Cheers BYS '08'
 
ding word goed vet!
ben benieuwd naar je kapjes :)
al iets van kleurtjes bekend?
want die oude kleuren combo was gewoon te vet! :D
 
Helaas gaat de oude kleuren combo terug de kost in ! MWS gaat met een team kleur rijden (althans 4 wellicht 5 stuks in dezelfde kleur). Sommige vinden het spijtig dat de oude kleur niet terug komt, kan ik me wel iets bij voorstellen ben nog emotioneel bezig met afscheid te nemen van de oude kleur :p

Maar de nieuwe kleur zullen jullie zien op Meppel, het is in iedergeval in combinatie met Carbon details. Morgen ga ik weer verder aan de voorkap, hopelijk krijg ik hem af zal dan wel even een foto posten!
 
Zo vandaag even verder gegaan! De voorkap is nu zo goed als af, enkel een paar kleine putjes nog die met spuitplamuur gevult moeten worden en dan schuren met water en is hij spuitklaar.

[ir]http://www.mostwantedsprinters.nl/kees/HPIM3542.JPG[/ir]

Ook mijn binnenkap even ingekort en nu even een goede oplossing verzinnen. De twee delen komen niet echt helemaal met elkaar overeen :rolleyes:

[ir]http://www.mostwantedsprinters.nl/kees/HPIM3541.JPG[/ir]
 
Hoeveel uur heb jij eigenlijk in die achterkap gestoken?
daar zit toch godsgruwelijk veel tijd in :X

moet zeggen dat ik respect voor je polyester werk heb. :)
 
Zo kees,,ik heb vandaag je achtervelg maar glad geschuurd:P Helemaal gepolijst nu :D:D

Weer een stapje verder in de goede richting:W
 
Daar moet je geen pur spuiten man, gewoon vanuit binnen dicht polyesteren en op de voorkant een wat steviger papier / karton gebruiken en dat rondom de buitenkant dichtmaken. Dan van binnenuit polyesteren en zo goed mogelijk tegen het papier / karton aandrukken.

Als je het papier / karton er later afhaalt heb je een strak lijn die je van buiten dan makkelijk strak kan leggen omdat je een strakke rechte ondermal gebruikt hebt. En klaar is Kees :).
 
Hoeveel uur heb jij eigenlijk in die achterkap gestoken?
daar zit toch godsgruwelijk veel tijd in :X

moet zeggen dat ik respect voor je polyester werk heb. :)

Die achterkap ? Denk aan een volle week werk van 10 uur per dag. Maar het is natuurlijk in stapjes gegaan. Inderdaad veel werk maar ik vind polyesteren leuk, het geeft ook een bepaalde rust / ontspanning hoe gek het ook klinkt :p

Daar moet je geen pur spuiten man, gewoon vanuit binnen dicht polyesteren en op de voorkant een wat steviger papier / karton gebruiken en dat rondom de buitenkant dichtmaken. Dan van binnenuit polyesteren en zo goed mogelijk tegen het papier / karton aandrukken.

Als je het papier / karton er later afhaalt heb je een strak lijn die je van buiten dan makkelijk strak kan leggen omdat je een strakke rechte ondermal gebruikt hebt. En klaar is Kees :).

Nou het probleem is dat de binnenkap gewoon niet klopt meer. Het lijkt alsof er teveel uit is gehaald terwijl ik daar ook gewoon 4CM vanaf gehaald heb. Ik heb nog een beenkap liggen die niet bewerkt is, ga even kijken hoe die uitkomt met de voorkap, en zet het meteen op me tweede frame om te zien hoever ik onder bovenste punt van het balhoofd zit, hier zal ik dan ook wel even foto's van maken.

Jouw manier kan opzich wel, jij bedoelt dus karton tussen kap te doen en dan op te vullen ofzo ? Het punt is namelijk ook dat het bovenste deel niet in dezelfde diepte ligt als het onderste deel! Maar gelukkig is de voorkap flexibel en kan ik hem daardoor forceren om goed te gaan zitten. Maargoed ik ga eens proberen, bedenken etc en hopelijk is dan zowel de voor als binnenkap over 2/3 weken klaar :)

Maikel, en de rest allemaal bedankt voor de reacties.
 
Ik vind die ingekorte kap veel vetter als een voorkap met std lengte :W. Ik vond ze altijd al wat lang.

Goed bezig kees :D.
 
ziet er alemaal netjes uit! vlamt precies ook wel door met je EVO! ben eens benieuwd hoeveel pk's je gaat scoren met het banken.. nog succes
 
Update dan maar ,we hebben niet stil gezeten. De kap van kees die in brakke staat afgeleverd werd is inmiddels redelijk strak en deze week word er een begin gemaakt aan de mal.

2hn7055.jpg


xc24a9.jpg


257k5tl.jpg


2qmqgwl.jpg


24zfxbs.jpg
 
die bolling erin? :p
denk het niet :P
verder ziet hij er al wel netjes uit :P


EDIT
of die lijn is idd niet recht
dat de foto het beeld vertekent :+
 
Nou geloof me, die onderkant was idd eerst niet helemaal goed :p maar Michiel heeft er 5 KG plamuur tegen aan gesmeert en het recht gemaakt.. op de foto is het gezichtsbedrog, dat is inderdaad een uitsparing voor de achterveer.

Maargoed ik heb een vraag aan de project kijkers :p ik kan heb nu ook een ZIP Fr achterwiel geregeld, zelfde velg als de voorvelg en deze kan ik ook uit laten draaien en uitfrezen, dan zit ik nog 200 gram lichter als de typhoon velg, of is de huidige (typhoon) achtervelg mooier ?

Vanavond nog verder gegaan aan de kappen, niet veel bijzonders maar ze zijn nu wel bijna af. Komende week en eind van de week het hele hok in elkaar zetten en voor het eerst aantrappen denkz :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top