Lekker die velg houden die je nu heb !! die is tenslotte bijna af en kan je rijden!
Om weer te gaan wachten op een andere velg etc kost alleen maar tijd !
Nog iets langer als een maand en dat is zo voorbij!
Jouw mening denk ik Vas. Om even duidelijk te maken waarom ik o.a. gekozen heb om deze kap te laten maken:
1. Buddyseat (zonder foam) 1KG
2. Buddybak 0.7KG
3. Middenbuis 0.9KG
4. Standaard kappen die nu vervangen worden 2.3KG
Totaal 4.9KG. De kap weegt met geluk 1.5 en is er dus 3.4KG bespaart. Daarnaast waren de onderdelen die ik hierboven noem al "verlicht", en zou het met onbewerkte spullen het verschil groter zijn. Kappen kan ik wellicht weglaten, maar de eis die ik aanmezelf stel is dat ik een sprinter bouw die volledig beplaat is en er netjes uit ziet. Een volgeboorde gaatjes kap is in mijn ogen niet mooi
Wellicht niet verstandig om hierover te gaan discusseren in dit topic. Ik wil alleen maar duidelijk maken waarom ik hiervoor gekozen heb. Misschien een goed idee om hierover te discusseren in het weight topic. Anders stuur je maar een PM.
vind het alleen maar mooi dat je het zo hebt uitgedacht die kale frame'pjes zien er wel leuk uit maar mooie project scooters die netjes in de lak staan en er ook echt als afgewerkt en klaar uitzien hebben ook mijn voorkeur